Åben en side inden i en anden side?
Fra : Michal

Dato : 17-11-04 20:13

Hej

Jeg har en side www.berthelsen-juul.dk
Der kunne jeg godt tænke mig at min gæstebog, åbner inden i min egen side.
Altså der hvor min forside er.
Den skal være inde i det hvide område.

Er der nogle som kan løse den?

Mvh

Michal

Fra : Anders Lund

Dato : 18-11-04 06:59

Michal wrote:
> Der kunne jeg godt tænke mig at min gæstebog, åbner inden i min egen side.
> Altså der hvor min forside er.
> Den skal være inde i det hvide område.
>
> Er der nogle som kan løse den?

Det er fordi du har angivet at den skal åbne sig som et popup vindue.
Linket til gæstebogen skal være lige som alle de andre links du har, nemlig:

Så skal den gbog.php bare bygges op lige som du har gjort med fx
index.php eller info.php, så du får menuerne på.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Michal

Dato : 18-11-04 07:25

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nemlig:

> Så skal den gbog.php bare bygges op lige som du har gjort med fx index.php

Tak
Jeg må vente og se på det når jeg kommer hjem igen.
Tager nemmelig til London idag kl 8:30

Mvh

Michal