Mere kode.. Ikke java meen..
Fra : Tom

Dato : 17-11-04 18:27

Lækker ikke fundet henne i norge..

Fra : Peter Anskjær

Dato : 17-11-04 20:01

"Tom" <nospam@fakemail.dk> skrev i en meddelelse
news:BDC14866.26FB%nospam@fakemail.dk...
> Lækker ikke fundet henne i norge..

Jeg forstår intet af dit indlæg, hvad er problemet, eller vil du fortælle os
noget?

Mvh
Peter

Fra : Tom

Dato : 17-11-04 20:10

Det er såmænd blot en konstatering af at det er muligt i et html dokument at
give brugeren det rigtige subject !!
Ved onclick..
Spørgsmålet er .. Om det med lidt fingerfærdighed kunne betyde at det
ligeledes er muligt at skrive ?CC=myself@nowhere.com ?body=jeg vil gerne
købe fire af de røde: pris 19.95; ?header=
Og så videre..

Jeg blev da i det mindste en smule ( positivt) overrasket da jeg så at
subject var .. Udfyldt!

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-11-04 11:56

Tom skrev:

> Det er såmænd blot en konstatering af at det er muligt i et html dokument at
> give brugeren det rigtige subject !!

Det er det da - men det er som du selv skriver ikke javascript (som i
øvrigt er noget helt andet end java), og det er dermed ikke relevant i
denne gruppe.

> Spørgsmålet er .. Om det med lidt fingerfærdighed kunne betyde at det
> ligeledes er muligt at skrive ?CC=myself@nowhere.com ?body=jeg vil gerne
> købe fire af de røde: pris 19.95; ?header=

Ja - fx som her:
<a
href="mailto:a@b.invalid?subject=Test&amp;cc=b@c.invalid&amp;body=Hej">
Maillink</a>

Der kan dog være forskelle på hvilke parametre en given mailklient
understøtter. Subject, cc, bcc og body skulle vist virke de fleste
steder.

NB: Læs gerne min signatur.

--
Jens Gyldenkærne Clausen