RS-MMC
Fra : Peter Larsen

Dato : 17-11-04 14:29

Har lige bestilt en Nokia 6260, men mangler et rs-mmc kort som den
eftersigende skulle køre på. Hvor køber jeg dem billigst. Synes ikke de er
så nemme at støve op, på nogle af de store butikker på nettet.

//Peter

Fra : Kostas

Dato : 17-11-04 15:19

"Peter Larsen" <tja@tja.com> wrote in

> [...]
> eftersigende skulle køre på. Hvor køber jeg dem billigst. Synes ikke
> de er så nemme at støve op, på nogle af de store butikker på nettet.

Den kører på alm mmc kort - ikke reduced. Så et helt almindeligt mmc skulle
kunne gøre det - bare det ikke er et sd som ligner lidt.

mvh

Kostas

Fra : Peter Larsen

Dato : 17-11-04 15:25

PÅ nokia side kan jeg ellers se at den køre på rs-mmc ??
Og ringede også til nokia, de sagde også RS-MMC
Men du har måske telefonen selv ?

//Peter

Fra : Kostas

Dato : 17-11-04 15:35

"Peter Larsen" <tja@tja.com> wrote in news:D9Jmd.825$4K7.380
@news.get2net.dk:

> PÅ nokia side kan jeg ellers se at den køre på rs-mmc ??
> Og ringede også til nokia, de sagde også RS-MMC
> [...]

Nej undskyld - jeg sidder med en 6230.

6260 kører rigtigt nok på reduced size multi medie card.

Det er kun nokia der laver dem - så du må nøjes med det der følger med. Men
mon ikke der snart kommer et kort fra andre firmaer også.

Beklager jeg ikke læste hvad du skrev

mvh

Kostas

Fra : Peter Larsen

Dato : 17-11-04 15:42

Bare oki, blev også lidt underlig. Hvis jeg havde fået forkert info fra dem
:)
Fandt en lille shop som havde et 512mb kort, men godt nok ikke mange der har
dem pt. Det jeg kunne finde på edbpriser var et lille 128mb. Det begrænser
sig jo en del.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 17-11-04 15:57

"Peter Larsen" <tja@tja.com> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> dem pt. Det jeg kunne finde på edbpriser var et lille 128mb. Det begrænser

Der findes også kort fra Transcend på 512 MB i reduced size.

Jeg har godt nok ikke rs mmc kort eller den telefon du har, jeg sidder med
en N-Gage med et Transcend MMC kort og det kører fint sammen.
Generelt er kort fra Transcend kompatible med Nokias telefoner, så mon ikke
du kan være heldig?

Ellers er der en søgning på EDBpriser her der viser mere end 1 kort:
http://kortlink.dk/edbpriser/e7c

Mvh
Benjamin

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 17-11-04 15:28

On Wed, 17 Nov 2004 14:29:24 +0100, "Peter Larsen" <tja@tja.com>
wrote:

>Har lige bestilt en Nokia 6260, men mangler et rs-mmc kort som den
>eftersigende skulle køre på. Hvor køber jeg dem billigst. Synes ikke de er
>så nemme at støve op, på nogle af de store butikker på nettet.

RS-MMC er - som forkortelsen siger - Reduced Size MMC - cirka halvt så
store et alm. MMC. De er ikke så almindelige endnu og bruges stort set
kun i helt nye mobiltelefoner - det er nok derfor, de ikke findes alle
steder. Men smut forbi edbpriser.dk så skal du nok finde dem.

http://kortlink.dk/e7a

Fra : Henrik

Dato : 17-11-04 23:30

wrote:

>Har lige bestilt en Nokia 6260, men mangler et rs-mmc kort som den
>eftersigende skulle køre på. Hvor køber jeg dem billigst. Synes ikke de er
>så nemme at støve op, på nogle af de store butikker på nettet.

http://www.speichershop24.de/pd-1994336556.htm?categoryId=14

http://www.speichershop24.de/pd-55416542.htm?categoryId=14

Mvh
Henrik