Redirect fejl
Fra : Michael Nielsen

Dato : 17-11-04 12:08

..else :

response.redirect("default.asp")

For det første stilles man ikke videre til default.asp men man
får denne fejl:
Jeg har et problem med redirect funktion. Jeg har indsat flg.
kode i min side i en if..then
Response object error 'ASP 0156 : 80004005'

Header Error

/validateOrder.asp, line 241

The HTTP headers are already written to the client browser. Any
HTTP header modifications must be made before writing page
content.

Ville blive glad hvis der er nogen, der kan sige, hvad problemet
er eller henvise til en side, der forklarer nærmere herom.

Hilsen Michael

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ronni

Dato : 17-11-04 12:25

> [...]
>
> The HTTP headers are already written to the client browser. Any
> HTTP header modifications must be made before writing page

response.redirect("default.asp") skal ind før dit <head> tag.

Fra : pepss

Dato : 17-11-04 14:39

"Michael Nielsen" skrev

> The HTTP headers are already written to the client browser. Any
> HTTP header modifications must be made before writing page
> content.

det kan du få rigtig godt forklaret på denne side:
http://asp-faq.dk/article/?id=48

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner