bluetooth headset -> til pc
Fra : jma

Dato : 16-11-04 22:54

Hej,
Jeg har netop købt mig et headset af mærket trust (Trust BT210) samt en usb
dongle (classs 1). Min tankte er at kunne bruge f.eks. skype med trådløst
headset.

Min pc kan godt finde en mobiltelefon(som test - den skal jeg ikke bruge i
dette tilfælde), men hverken mobiltlf. eller pc finder headset.

Hvad skal jeg kigge efter?? Gode råd søges!
Usb-dongle og headset er ikke samme mærke, men det er vel lige meget ?

Håber på lidt hjælp,

Venlig hilsen

Jan

Fra : jma

Dato : 16-11-04 23:07

"jma" <jpeace73@SPAMhotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Hvad skal jeg kigge efter?? Gode råd søges!
> Usb-dongle og headset er ikke samme mærke, men det er vel lige meget ?

Jeg bruger windows XP. Og har installeret driver fra medfølgende cd til usb
bluetooth dongle.

Fra : PD

Dato : 17-11-04 11:26

Hej.

Jeg kan kun finde mit headset (ikke samme mærke som dit....) når jeg tænder
det og holder powerknappen nede i 5-6 sekunder, først der er det synligt for
min PC (og andre enheder).....

Men når først de så er parret sammen så er der ingen problemer næste gang
de skal bruges sammen.....

Måske det er det samme der er problemet for dig ??

Min dongle og headset er heller ikke af samme mærke......

Mvh.
Peter

Fra : jma

Dato : 17-11-04 11:57

"PD" <1@a.dk> wrote in message
> [...]
> de skal bruges sammen.....
>
> Måske det er det samme der er problemet for dig ??

Det hjalp! Tak skal du have!
Hilsen Jan