Sms til email..?? (ikke gprs)
Fra : Stig

Dato : 16-11-04 18:46

Hej

Ved godt at man kan via gprs, men hvad med den gamle måde via sms:

På min T610 kan jeg uden videre sende sms til email (Telmore) via email
centralnr 200.
Men via mit Sonofon nr kan jeg ikke på det nr der er angivet på
mobilsiden.dk: 40900093

Kan man ikke længere det hos Sonofon eller er der et nyt nr eller...??
Har spurgt Sonofon kundeservice, men de fatter vist ikke en meter..... Siger
kun at jeg kan bare bruge gprs.

Stig

Fra : BG

Dato : 16-11-04 20:25

On Tue, 16 Nov 2004 18:46:27 +0100, "Stig" <nospam@nospam.dk> wrote:
> [...]
>Har spurgt Sonofon kundeservice, men de fatter vist ikke en meter..... Siger

Pröv og send et sms til +358405174761

<emailadresse> <mellemrum> <beskeden>
email@domain.co text blah blah blah

husk att det må vare tomt mellom adresse og text.

Det er et finskt firma der har denne service, gratis...

Ja, Finland er udlandet. Helt korrekt.
Der er priser fra 0.19kr/sms også til udlandet...
og hvis du er uheldig og betaler mer... (

Man kan bruge alle GSM-abonnement der kan sende SMSer.

Börje, fra Sverige (undskyld sprogfeile)

--
http://borgus.net ---- http://osbymikro.tk