bare en lille database....
Fra : news

Dato : 16-11-04 18:35

Jeg taster ind her
http://www.haugmark.dk/booking/indtast.asp

Og så skulle jeg se det hele her...

http://www.haugmark.dk/booking/data.asp

Men jeg får bare en lang næse.

Database Results Error
The application is using arguments that are of the wrong type, are out of
acceptable range, or are in conflict with one another.

Har lavet det hele efter opskriften i Frontpage 2000, og jeg aner ikke en
dyt om programmeringssprog.
Er der nogen derude, der har fået det til at virke???

Hjælp modtages med taknemmlighed, og jeg garantrerer aT i ALDRIG HØRER FRA
MIG HEREFTER...

Knud

Fra : *XxX*

Dato : 16-11-04 23:03

"news" <haugmark@webspeed.dk> wrote in message
> Men jeg får bare en lang næse.
>
> Database Results Error
> The application is using arguments that are of the wrong type, are out of
> acceptable range, or are in conflict with one another.

Vi skla se noget kode hvis vi skla kunne give et svar på hvad der er galt.

> Har lavet det hele efter opskriften i Frontpage 2000, og jeg aner ikke en
> dyt om programmeringssprog.

Lær et programmeringssprog og hold dig væk fra WYSIWYG og andre programmer
der laver hele siden for dig.

Fra : Simon Moore Højer

Dato : 16-11-04 23:58

> Database Results Error
> The application is using arguments that are of the wrong type, are out
> of acceptable range, or are in conflict with one another.

Det er helt fint du fortælle os hvad vi selv kan se når vi går ind på de
links du har givet.... men det vi har brug for for at kunne hjælpe dig
er noget kode der viser hvordan du har gjort.

> Har lavet det hele efter opskriften i Frontpage 2000

Fyha... holdt dig langt væk fra FP og lignende programmer... de skaber
bare en masse rod i din kode der ikke kan validere.

Lær dig selv et... se evt. her www.html.dk

> Er der nogen derude, der har fået det til at virke???

E.T. phone home... ikke uden at vi ser de kode så vi kan finde ud af
hvad der er galt.

> Hjælp modtages med taknemmlighed, og jeg garantrerer aT i ALDRIG HØRER
> FRA MIG HEREFTER...

Hvorfor i alverden det?

--
Simon Moore Højer