Ikon og tekst forneden?
Fra : Lars C. E.

Dato : 16-11-04 18:14

Hej

Jeg ville gerne vide hvordan man gør -

a) så der kommer et ikon til venstre for http://

b) Således at der scroller en tekst nederst i browseren.

På forhånd tak for hjælpen

Lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-11-04 18:47

http://www.html.dk/artikler/00002/

>b) Således at der scroller en tekst nederst i browseren.

Kig på lysavis i FP, brug evt. hjælp til det.

http://office.microsoft.com/da-dk/assistance/HP052746781030.aspx

http://office.microsoft.com/da-dk/assistance/HP010337481030.aspx
--
Knud

Fra : Henrik Petersen

Dato : 16-11-04 22:32

"Lars C. E." <lars_c_e@aarhusmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg ville gerne vide hvordan man gør -
>
> a) så der kommer et ikon til venstre for http://

Bare husk at det ikke fungere i IE, men uden problemer i Firefox..

henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-11-04 22:43

"Henrik Petersen" <iskold(fjern?)@boparken(fjern?).dk> skrev:

>Bare husk at det ikke fungere i IE, men uden problemer i Firefox.

Hvorfor gør det ikke det (hvis der bruges en rigtig *.ico)?

Man skal enten
tilføje siden til foretrukne
lave en genvej til siden
eller trækker standardikonet (e) to - tre gange ned på siden.

Dog sker der det, at når midlertidige internetfiler tømmes, så
forsvinder de i IE medmindre man bruger et tredjepartsprogram som
http://www.pctipp.ch/helpdesk/kummerkasten/archiv/internet/23705.asp
--
Knud

Fra : Lars C. E.

Dato : 16-11-04 22:59

Henrik Petersen wrote:

> Bare husk at det ikke fungere i IE, men uden problemer i Firefox..
>
> henrik

hej Henrik

Tjah det virker ikke i mon Firefox 0.9.1 - og heller ikke i IE 6

Jeg følger anvisningen på siden og har brugt happyicon til at konvertere og
smidt den i roden af min webpage.....

Hvad kan jeg gøre galt?

Mvh

Lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-11-04 06:30

Lars C. E. skrev:

>Jeg følger anvisningen på siden og har brugt happyicon til at konvertere og
>smidt den i roden af min webpage.....
>
>Hvad kan jeg gøre galt?

Ingen anelse, kom med et link, er ikke synsk.
--
Knud

Fra : Lars C. E.

Dato : 18-11-04 20:41

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Ingen anelse, kom med et link, er ikke synsk.

Hej Knud

Beklager - her er linket http://www.fotolinks.dk

ikonet er her: http://home19.inet.tele.dk/ne/favicon.ico

Mvh

Lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-11-04 21:24

Lars C. E. skrev:

>ikonet er her: http://home19.inet.tele.dk/ne/favicon.ico

Underligt, for det burde virke, kan desværre ikke give en
forklaring.

Prøv at lav et link i indexfilen til ikonet.
--
Knud