"3" i "kontant" i aften...
Fra : Martin Bak

Dato : 16-11-04 17:47

Det skal nok blive underholdende...

Martin

Fra : Lars Raaby

Dato : 16-11-04 18:59

Martin Bak skrev bl.a.:
> Det skal nok blive underholdende...

Lad os håbe det

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng
http://www.kaspers-verden.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-11-04 21:55

Lars Raaby wrote:

> Martin Bak skrev bl.a.:
> > Det skal nok blive underholdende...
> >
> Lad os håbe det

Intet overraskende.

Er jeg den eneste der kan huske den dårlige dækning af GSM900 og
GSM1800, da det blev indført?

Direktøren snakkede noget om at gnidningsfri overgang mellem G3 og
GSM900/1800 net, mens man taler. At det kun virker i nye telefoner.
Tja, så må man sgu' lave en firmware, så alle kunder kan få det.

mvh

Carsten Riis

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-11-04 22:59

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> wrote in message

> Er jeg den eneste der kan huske den dårlige dækning af GSM900 og
> GSM1800, da det blev indført?

Tjaa, og det er da stadigt dårligt nogle steder.. nettete udbygget jo
stadigtvæk...

Selv i 2008 vil 3g nettet da helt sikkert stadigt være dårlige dækende hvis
man skak tage udgangspunkt i et perfekt net.

men nu har Fx TDC jo flere fordele da de nemt kan komme til at sætte 3g
master op.. Så når TDC for alvor går i gang, vil det nok hurtigt komme op op
3´s dækning.. Og som det ser ud til på mastedatabasen forberede TDC 3 master
hvor 3 kun har 1 mast.. altså satser 3´ nok på et dårligt bredmasket net,
istedet for et finmasket net der måske ikke dækker så store områder hurtigt.

Angående med telefoner der går ud, smider opkald osv.. Kender man vist også
godtnok fra almindelige mobiltelefoner. Idag skulle jeg have fat i en 3.
telefon for at ringe i firmaet.. For de 2 andre slukkede hurtigt pga
"kulden" når det blev varmere fungere de fint...

Fra : TGD

Dato : 18-11-04 21:08

> "Carsten Riis" <cr@carben.dk> wrote in message

> Tjaa, og det er da stadigt dårligt nogle steder.. nettete udbygget jo
> stadigtvæk...

Det er noget fis...

Jeg har selv set i serien Ørnen at der er dækning overalt og billedet er
knivskarpt uden framedrops