EDBpriser nede?
Fra : Christian

Dato : 16-11-04 17:33

Hej,
nogen der har en idé om hvor lang tid edbpriser.dk har været nede? Lidt
derpmerende når man skal sammensætte sin nye computer ;)

mvh

Christian

Fra : Ole Axelsen

Dato : 16-11-04 17:38

"Christian" <tnm@_remove_worrax.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
> nogen der har en idé om hvor lang tid edbpriser.dk har været nede? Lidt
> derpmerende når man skal sammensætte sin nye computer ;)

Øhh....... nede? Den virker fint her.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-11-04 17:38

Christian wrote:

> nogen der har en idé om hvor lang tid edbpriser.dk har været nede?

Har edbpriser.dk været nede?

Jesper G. Poulsen

Fra : NTFS

Dato : 16-11-04 17:39

> [...]
> nogen der har en idé om hvor lang tid edbpriser.dk har været nede? Lidt
> derpmerende når man skal sammensætte sin nye computer ;)

Edbpriser er ikke nede her...

/Niels

Fra : Christian

Dato : 16-11-04 17:41

"NTFS" <kurosFJERNDETTE@mail.dk> wrote in message

> "Christian" <tnm@_remove_worrax.dk> skrev i en meddelelse

> Edbpriser er ikke nede her...
>
> /Niels

Hmmm...meget mærkeligt, får dns timeout her :( Det har den gjort de sidste
to-tre timer...på tre computere i hjemmet

mvh

Christian

Fra : Peter Pan

Dato : 16-11-04 18:16

> Hmmm...meget mærkeligt, får dns timeout her :( Det har den gjort de sidste
> to-tre timer...på tre computere i hjemmet

Så brug en anden DNS?

Eller brug en bedre og hurtigere database end edbpriser...
http://www.gate2prices.dk/

Mvh
Anders

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 16-11-04 22:45

Peter Pan wrote:

> Eller brug en bedre og hurtigere database end edbpriser...
> http://www.gate2prices.dk/

Øhhhh ..... På hvilken måde er den bedre?

Mvh. Jan

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-11-04 00:31

Jan Allan Andersen wrote:

> Øhhhh ..... På hvilken måde er den bedre?

Det er den heller ikke. Den er både tung og rodet.

Jesper G. Poulsen

Fra : Luke

Dato : 16-11-04 18:26

Vel bare den DNS server som du bruger der er nede i øjeblikket.
Skift hvis du kan ellers ring til din udbyder

--
Thx
Luke

(Remove AND from email address)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-11-04 00:05

Christian skrev:

> Hej,
> nogen der har en idé om hvor lang tid edbpriser.dk har været nede? Lidt
> derpmerende når man skal sammensætte sin nye computer ;)

Det kan vel aldrig svare sig at sammensætte ud fra edbpriser? Så ender
man jo bare med porto fra 10 forskellige steder..

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Anders Lund

Dato : 17-11-04 07:26

Martin Johansen [6000] wrote:

> Det kan vel aldrig svare sig at sammensætte ud fra edbpriser? Så ender
> man jo bare med porto fra 10 forskellige steder..

Det tager man selvfølgelig højde for. Og vælger den forhandler man kan
få fleste vare igennem til en billig pris. Ofte bliver det Shg der løber
med sejeren der.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : kenzo

Dato : 17-11-04 09:49

> Det tager man selvfølgelig højde for. Og vælger den forhandler man kan
> få fleste vare igennem til en billig pris. Ofte bliver det Shg der løber
> med sejeren der.

Som til gengeæld har en dårlig RMA politik

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-11-04 10:51

kenzo wrote:

> Som til gengeæld har en dårlig RMA politik

Fortæl, fortæl...

Jesper G. Poulsen

Fra : kenzo

Dato : 17-11-04 23:27

> Fortæl, fortæl...
For at gøre historien kort min cpu var testet ok de sendte et nyt bundkort
som var defekt men de havde "kommet" til at sælge min cpu til en anden og
jeg måtte vente 14 dage på en ny cpu da leverandør ikke havde dem på
lageret.
Har desuden bestilt for 3 andre hvor deres varer gik i stykker og skulle
sende retur og hver eneste gang for hver af de personer har de sgu ikke
været andet end bøvl med det pisse firma ..............så derfor vil jeg
aldrig bestille ved dem mere a-l-d-r-i-g

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-11-04 09:53

kenzo wrote:

> [...]
> været andet end bøvl med det pisse firma ..............så derfor vil jeg
> aldrig bestille ved dem mere a-l-d-r-i-g

Jeg har oplevet tilsvarende ting med stort set alle forhandlere. SHG har
jeg brugt professionelt som ansat på DTU i et par år, uden problemer,
også ved RMA-sager. Det betyder ikke at de er fejlfri, blot at alle
forhandlerne i min erfaring har uheldige/dårlige RMA-sager, og at de
samtidig alle sammen kan levere god service i lang tid i andre tilfælde.
ITButikken, som jeg ellers har opfattet som ret seriøs indtil nu, har
lige trukket min ven gennem et helvede af en retursag.

/David

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-04 12:39

> har de sgu ikke
> været andet end bøvl med det pisse firma ..............så derfor vil jeg
> aldrig bestille ved dem mere a-l-d-r-i-g

Hos os er det Midtdata, der er røget i skraldespanden !
(se news:newscache$4k838i$1o91$1@cupid.webpartner.dk. )

Mvh. Carstenwm

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-11-04 10:41

Anders Lund skrev:

> Det tager man selvfølgelig højde for. Og vælger den forhandler man kan
> få fleste vare igennem til en billig pris. Ofte bliver det Shg der løber
> med sejeren der.

Her plejer det ar være Midtdata. Jeg gider ikke hænge mig i små kroner
men vælger den forhandler hvor jeg føler jeg får den bedste service til
pengene.

Jeg kender ikke til SHG.

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 17-11-04 10:09

Martin Johansen [6000] wrote:

> Det kan vel aldrig svare sig at sammensætte ud fra edbpriser? Så ender
> man jo bare med porto fra 10 forskellige steder..

Da ikke nødvendigvis, hvis man benytter sig af "Indkøbslisten".
Ex.: Jeg skal købe 4 dele for at genopbygge min PC. Ved at bruge
"Indkøbslisten" får jeg følgende muligheder;

Benytte 3 forskellige forhandlere til en samlet pris (inkl. porto) på
kr. 2.044,-
Benytte 2 forskellige forhandlere til en smalet pris (inkl. porto) på
kr. 2.064,-
Eller købe det hele ét enkelt sted, hvor prisen inkl. porto så bliver
kr. 2.147,-

Så selv inkl. en større portobetaling, kan det da godt nogen gange
betale sig at købe fra flere forskellige steder.

Nu har jeg jo ikke mulighed for at vurdere om "Indkøbslisten" nu også
bruger de bedste muligheder der er, men umiddelbart synes jeg da
"Indkøbslisten" er en nærmest genial ting

Mvh. Jan

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-11-04 10:40