Q: hvordan læser jeg en ext3 partition fra~
Fra : Peter Andersen

Dato : 16-11-04 16:11

Er der nogen der kan hjælpe mig med subj?

Det program jeg har fundet der kan læse linux diske under XP kan ikke finde
ud af det når den er USB.

--
Vh. Peter Andersen
Bøger købes: www.mespilus.dk/boeger

Fra : Martin Schultz

Dato : 16-11-04 16:56

Peter Andersen <peterandersen@mespilus.dk> skrev 2004-11-16:
> Er der nogen der kan hjælpe mig med subj?
>
> Det program jeg har fundet der kan læse linux diske under XP kan ikke finde
> ud af det når den er USB.

Nu skriver du jo ikke hvilket program du har prøvet men jeg plejer at
bruge explore2fs JEg har dog ikke prøvet det med USB diske.

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : Peter Andersen

Dato : 16-11-04 19:24

Martin Schultz wrote:

> Nu skriver du jo ikke hvilket program du har prøvet men jeg plejer at
> bruge explore2fs JEg har dog ikke prøvet det med USB diske.
>
> Martin

Tak, den fungerer perfekt og uden problemer.