Format output af JavaScript?
Fra : Torben Borre Larsen

Dato : 16-11-04 15:46

Hejsa,
Jeg kender ikke meget til JavaScript, og håber derfor på hjælp hér.

Jeg har nogle linier, der udregner beløb, og her vil jeg gerne have indsat
en 1.000-tals seperator i beløbet.
Eventuelt vil jeg også gerne have at resultatet altid er med 2 decimaler.

Men hvordan er syntaksen for dette i JavaScript.? Her er linierne (uddrag):

sATline += (Math.round(interest));
sATline += getSpaces(46-sATline.length);
sATline += (Math.round(interest+principal));

På forhånd tak.

--
Venlig hilsen
Torben Borre Larsen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-11-04 16:12

Tag et kig her: <http://www.mredkj.com/javascript/numberFormat.html>

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Torben Borre Larsen

Dato : 16-11-04 16:31

jgc_nospam@dmf.dk skriver:
>Tag et kig her: <http://www.mredkj.com/javascript/numberFormat.html>

Takker og bukker, jeg tror det hjælper mig videre.
--
Venlig hilsen
Torben Borre Larsen