Hvilke DAT medier er at foretrække ?
Fra : Soren Pedersen

Dato : 16-11-04 13:36

Jeg skal have fat i nogle DDS-3 tapes. Er der noget der er noget hø, og
noget andet der bare spiller ? Har kig på HP og Imation, der begge ligger i
den prismæssigt meget overkommelige område.

Mvh
Søren

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-11-04 17:40

Soren Pedersen wrote:

> og noget andet der bare spiller ? Har kig på HP og Imation, der begge

Tja, Imation er jo altid godt

Jesper G. Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-04 23:16

> Jeg skal have fat i nogle DDS-3 tapes. Er der noget der er noget hø, og
> noget andet der bare spiller ? Har kig på HP og Imation, der begge ligger
> den prismæssigt meget overkommelige område.

Jeg har sådan nogle liggende 50 stk i original kasse og cellofan.

http://www.upit.dk/files/baand1.jpeg

http://www.upit.dk/files/baand2.jpeg

er det dem du mener.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Soren Pedersen

Dato : 17-11-04 00:04

De bånd er DDS-1 (2 - 4Gb). Dem jeg leder efter er DDS-3 (12 - 24Gb)

Mvh
Søren

Fra : Nico de Jong

Dato : 17-11-04 07:35

"Soren Pedersen" <smp@munchweb.dk> skrev i en meddelelse
> De bånd er DDS-1 (2 - 4Gb). Dem jeg leder efter er DDS-3 (12 - 24Gb)

Jeg plejer at bruge Sony. Dem er der ikke nogen problemer med. At jeg så
synes at DAT teknikken _i sig selv_ er noget man bør gå udenom, er noget
helt andet. Mekanikken er efter min mening ikke godt nok.
Nico

Fra : Soren Pedersen

Dato : 17-11-04 09:07

> [...]
> synes at DAT teknikken _i sig selv_ er noget man bør gå udenom, er noget
> helt andet. Mekanikken er efter min mening ikke godt nok.

Jeg er meget enig - Men det er ikke til en professionel løsning, så det går
nok.

Mvh
Søren

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-11-04 10:55

Nico de Jong wrote:

> så synes at DAT teknikken _i sig selv_ er noget man bør gå udenom, er
> noget helt andet. Mekanikken er efter min mening ikke godt nok.

Dér spiller prisen i allerhøjeste grad ind. Professionelle
lyd-cassetter er DAT og til disse opgaver er maskinerne _meget_ solide.
De koster tilgengæld også en del mere en folk er villige til at give
for computer-hardware. Det er underligt som folk tror at træerne vokser
langt ind i himlen.

Jesper G. Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-04 14:31

Jeg troede at de streger efter dds betød 4, altså DDS 4 men jeg kan forstå
at det kun er DDS 1.
Er du interseret i dem, de står bare og samler støv.

Fra : Soren Pedersen

Dato : 17-11-04 14:54

> [...]
> at det kun er DDS 1.
> Er du interseret i dem, de står bare og samler støv.

Ikke rigtigt - Med mindre da at du vil sende dem til mig kvit og frit

Mvh
Søren

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-04 17:10

> Ikke rigtigt - Med mindre da at du vil sende dem til mig kvit og frit
Hvor skulle det så være til

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Soren Pedersen

Dato : 17-11-04 17:24

Holstebro
Hvis det er aktuelt kan du droppe mig en mail.

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-04 17:50

> Holstebro
> Hvis det er aktuelt kan du droppe mig en mail.

Havde regnet med at få lidt for dem.

Jeg bor i Herlev.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Soren Pedersen

Dato : 17-11-04 23:27

> Havde regnet med at få lidt for dem.
>
> Jeg bor i Herlev.

Det bliver nok svært. Umiddelbart vil jeg anbefale dig at finde en i
kbh-området du kan give dem til. Men ellers er der jo dba, QXL og
markedsgrupperne. Jeg tror bare ikke du skal forvente det store.

Mvh
Søren

Fra : Uffe Ravn

Dato : 19-11-04 13:06

"Kim Michael Larsen" <kimila snabel a mail dot dk> skrev

> Havde regnet med at få lidt for dem.
>
> Jeg bor i Herlev.

Cola....Skumbanaer....eller hvad?

--