Celeron og RAM
Fra : Denn!s H

Dato : 16-11-04 13:06

Hej

Jeg har et bundkort med en Intel Celeron 2.66GHz, 512 MB DDR-2 Ram.
Bruger Office, laver grafik med PSP9 og VS2003.

Hvad ville være bedst, at bruge penge på, en hurtigere processor (2.93
Celeron / 2.8 P4 ) eller en fordobling af min Ram?

--
vh
Denn!s

Fra : Flemming Joensson

Dato : 16-11-04 18:32

"Denn!s H" <@> wrote in news:4199ed79$0$236$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> [...]
>
> Hvad ville være bedst, at bruge penge på, en hurtigere processor (2.93
> Celeron / 2.8 P4 ) eller en fordobling af min Ram?

Efter min mening vil RAM være det bedste i dit tilfælde og nummer 2 ville
være en P4. Jeg vil ikke mene at du vinder ret meget ved at opgradere din
CPU til en anden Celeron blot fordi den er et par hundrede MHz hurtigere -
så den løsning synes jeg ikke du skal vælge.

Billedbehandlingsprogrammer har det oftest bedst med store mængder RAM, og
når man så har nok af det, så er det CPU'en der er flaskehalsen og sådan
kan man så blive ved ;)

/Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'