køb af kabler.
Fra : ere@adfa.dk

Dato : 16-11-04 12:07

hej

Står og mangler nogle kabler til nokia, har til de ændre modeler men manler
bl et til 3200.
hvor få man sådan noget billigt ? mener der var en utrolig billig side hvor
man kunne få dem til en 50´er (eller mindre)

Skal siges jeg har det stykke kabel der går fra computern og frem og mangler
"kun" det lille stykke der skal side i telefonen.

tak

jesper.

Fra : helloo.dk

Dato : 17-11-04 01:07

"ere@adfa.dk" <bne@aadf.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Skal siges jeg har det stykke kabel der går fra computern og frem og
> mangler "kun" det lille stykke der skal side i telefonen.

Tror ikke du har helt fat i det rigtige..
Hvad er det for et kabel du har?
Er det PS2 kabler du vil have?
se evt på www.tele-way.dk
hilsen Dan
--
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadede telefoner. Du så os på TV lørdag d. 2. Oktober 2004.