K700i orange branded
Fra : Dennis E

Dato : 16-11-04 12:04

Davser

Jeg kigger lidt rundt efter en K700i og har faldet på orange pris
og evt ebbonoment, men jeg gider ikke deres branding, er det
noget man kan få fjernet i københavn? og ryger evt garanti ved
at man får gjort det?

Hilsen
Dennis

Fra : Anders

Dato : 16-11-04 21:15

Du kan jo også vælge at gøre det på en anden måde:

Køb den med Telia Express til ca. 1064,- (inkl. fragt).
Læg så 720,- (6 mdrs abb.) oveni + 99,- til oprettelse og

Så har du faktisk en K700i til under 1900,- som normalt koster ca. 2400,-
(en besparelse på 500,-)

Alle priser kan du finde via www.mobilpriser.dk
Det skal lige nævnes at telefonen ikke er simlåst !.

Anders

Fra : Insight Data

Dato : 16-11-04 21:25

Nej, din garanti ryger ikke her !!!

Alle SW versioner af Sony Ericsson f.eks. T630 unlockes og/eller debrandes
mens du venter. Kan evt sendes, bliver returneret samme dag som modtagelse.

Debranding vil sige at man permanent fjerner opstartslogoer og
operatøropsætning, f.eks. Sonofon E-Go, TDC Fly eller Orange Go.
Telefonen bliver som "nyfødt" og kan da opsættes med GPRS, Wap mv efter eget
ønske. Husk at gemme alle brugerdata f.eks. telefonliste, lyde og billeder,
da hele dette område også bliver som da telefonen var "nyfødt".

--

Med venlig hilsen / Best regards

Michael Søndergaard, A.M.M.
Insight Elektronik & Data
Benediktsgade 4
DK-5000 Odense C
Tlf : 28 19 15 95

Fra : Insight Data

Dato : 16-11-04 21:28

Ups, der skulle vidst have stået K700i, og ikke bare T630.
Med andre ord, ALLE SonyEricsson solgt i DK ( dags dato )

Fra : Dennis E

Dato : 20-11-04 22:20

tak for alle svarende, jeg røg ind til orange og sagde
jeg gerne ville købe den (og bruge deres simkort), men
at jeg ikke ville ha en branded, det havde hun ikke sagde
hun, men da jeg truede med telia (skuffe sim kort), så
skulle hun lige kigge efter en gang, og kom ud med en
der ikke var branded

Takker
Dennis