shared object (SO)
Fra : Ukendt

Dato : 16-11-04 11:31

Hej,

Er der nogen, som ved om man kan kalde et "shared object" (SO-modul) på
linux versionen af php? Jeg ved, at man kan kalde COM objekter på
windows versionen, men er ved at lave en linux udgave af samme COM
objekt.

Eller skal SO modulet skrives i et specielt PHP format, som kun PHP
forstår? Henvisninger til www.php.net siden modtages gerne.

hilsen
Uffe

Fra : Jacob Atzen

Dato : 16-11-04 20:29

On 2004-11-16, Uffe Kousgaard <> wrote:
> [...]
> objekt.
>
> Eller skal SO modulet skrives i et specielt PHP format, som kun PHP

Har du kigget under Zend Api?

<http://www.php.net/manual/en/zend.php>

- Jacob Atzen