Backgammon spil - validering
Fra : Thygesen

Dato : 16-11-04 11:35

Hej _ _ _ _ _ Jeg vil lige høre om der er nogen der har en ide til, hvordan
man kommer i gang med at lave validering til et backgammon spil. Lige nu kan
man flytte brikkerne til steder hvor det ikke er tilladt. Det skal jeg
arbejde videre med. Du kan teste det her: http://cht.dk/back/. Selve spillet
er klar til at man kan spille mod hinanden. Det er dog ikke muligt endnu at
slå den andens brikker hjem og det er heller ikke muligt at flytte sine
brikker ud.

Med venlig hilsen Christoffer Thygesen

Fra : Thygesen

Dato : 17-11-04 16:14

> [...]
at
> slå den andens brikker hjem og det er heller ikke muligt at flytte sine

Det er nu muligt at flytte sine brikker ud. Det er også muligt at slå den
andens brikker. Kom og spil i aften kl. 21.

Med venlig hilsen Christoffer Thygesen