Fejl i countere
Fra : Bjarke Hvass

Dato : 15-11-04 21:44

Hej

Jeg har lige fået valideret min hjemmeside og har sat en tracker
fra Extreme Tracking ind og nu finder validatoren 11 fejl.
Counterne fra Nope, Chart og Peak giver også fejl. Googles
søgefelt, som man kan indsætte giver også nogle fejl.
Hvorfor er tracktere og countere ikke lavet uden fejl?

Hilsen Bjarke
http://www.holbrook.dk
http://test.holbrook.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Allan Vebel

Dato : 15-11-04 21:55

Bjarke Hvass <bjarkejh@hotmail.com> skrev:

> Hvorfor er tracktere og countere ikke lavet uden fejl?

I langt de fleste tilfælde (uden at have set din kode), skal du
erstatte alle forekomster af & med &amp;

Prøv det i første omgang, og valider siden igen!

--
Allan Vebel
Hjælp os til nye aktuelle artikler og faq-svar - skriv til

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 15-11-04 22:02

Bjarke Hvass wrote:
> [...]
> søgefelt, som man kan indsætte giver også nogle fejl.
> Hvorfor er tracktere og countere ikke lavet uden fejl?

Øh ikke for at virke barsk, men spørg dem selv? Jeg tvivler stærkt på at
der er nogen i dette forum, som ved hvordan deres systemer er bygget op.
Men jeg er da sikker på at man nok kunne lave et validerende script,
hvis det var noget man gjorde dem opmærksom på!

Claus

Fra : Bjarke Hvass

Dato : 15-11-04 22:11

Nope countere så jeg lige ikke lavede nogen fejl. Chart counterens fik jeg
løst ved, at sætte en <p> </p> ind i koden. Peak counteren har jeg droppet.

Hilsen Bjarke

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-11-04 22:27

Bjarke Hvass wrote:
> Peak counteren har jeg droppet.

Den er da ikke svær at få til at validere. Min har valideret som xhtml
strict de sidste 1½ år uden problemer.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Bjarke Hvass

Dato : 15-11-04 22:48

Erik Ginnerskov wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Den er da ikke svær at få til at validere. Min har valideret som xhtml
> strict de sidste 1½ år uden problemer.

Jeg har heller ikke prøvet, at få den valideret, men den loader ret
langsomt. I nogle tidligere designs på min hjemmeside har Peak counteren
været placeret i starten af koden og det har betydet, at det meste af
sidens loading blev stoppet i 3-4 sekunder, når jeg selv åbnede den
hjemme hos mig selv (har en 2 mbit forbindelse).
Når resten af siden er valideret tror jeg, at jeg prøver at sætte den
ind.

Hilsen Bjarke

Fra : Allan Vebel

Dato : 15-11-04 22:19

Claus Jacobsen <No@spam_atall.dk> skrev:

> validerende script, hvis det var noget man gjorde dem
> opmærksom på!

Det er som at slå i en dyne - jeg har prøvet flere af dem.
Det er bare at rette deres kode til efter de anbefalinger
validatoren giver - tælleren skal nok fungere alligevel.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-11-04 22:56

"Allan Vebel" <spam@do.not> wrote in

> Det er bare at rette deres kode til efter de anbefalinger
> validatoren giver - tælleren skal nok fungere alligevel.

Og faktisk overtræder man brugsbetingelserne at ændre i chart.dk's
kode...

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white

Fra : Allan Vebel

Dato : 15-11-04 23:12

Henrik Stidsen <nospamforme@hs235.dk> skrev:

> Og faktisk overtræder man brugsbetingelserne at ændre i
> chart.dk's kode...

Det ved jeg, men når koden laver valideringsfejl på alle mine
sider, har jeg aftalt med dem at jeg bare retter koden til - de
vil ikke gøre noget ved det.

Fra : jopa

Dato : 15-11-04 22:23

Bjarke Hvass skriblede bla følgende:
> Hvorfor er tracktere og countere ikke lavet uden fejl?

Dem du nævner skal tjene penge til ejerne hvorfor skulle de pludselig
interessere sig for Valid kodning.

Ved ikke lige om zipstat.dk validerer men min egen gør

--

www.johns-web.dk