rep af lille 52L med alu kanter ?
Fra : Thomas Scherrer

Dato : 15-11-04 21:01

Jeg har et ret flot lille Akvarie på 52L med alu kanter,
men der er en flænge i forruden.
Kan det overhovedet betale sig at få ruden skiftet ?
eller skal jeg bare smide det ud til stor skrald.

--
Yours:
Thomas Scherrer

Fra : Jørgen

Dato : 15-11-04 23:21

"Thomas Scherrer" <mitfornavn@webx.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men der er en flænge i forruden.
> Kan det overhovedet betale sig at få ruden skiftet ?
> eller skal jeg bare smide det ud til stor skrald.

Du skal nok have fat i een eller anden, der kan hjælpe dig med at "fuske"
det.
Ellers bliver det nok for dyrt at få lavet.
Hilsen
Jørgen

Fra : Carsten Gall

Dato : 15-11-04 23:55

> [...]
> men der er en flænge i forruden.
> Kan det overhovedet betale sig at få ruden skiftet ?
> eller skal jeg bare smide det ud til stor skrald.

Hvis du selv kan finde ud af alt købe en ny rude i den rette tykkelse og
størrelse.
Burde det kunne svare sig, men hvis du vil ty til proffisionel hjælp, er
det for dyrt.

Carsten

Fra : Jens Jensen

Dato : 16-11-04 10:18

> [...]
> men der er en flænge i forruden.
> Kan det overhovedet betale sig at få ruden skiftet ?
> eller skal jeg bare smide det ud til stor skrald.

Ja det synes jeg. Sådan et lille stykke glas og lidt silikone koster ikke
det samme som selve akvariet, men det skulle være noget besværligt, at
arbejde inde i en ramme.

Fra : Thomas Scherrer

Dato : 16-11-04 19:00

ok takker for info, jeg kender ikke nogel der arbejder med glas der lige kan
fikse det.
Er der en der gider hente det i Ballerup for 50 kr ?

Thomas

Fra : PyroStorm_DK

Dato : 17-11-04 23:48

> [...]
kan
> fikse det.
> Er der en der gider hente det i Ballerup for 50 kr ?

Udemærket ide tomov kommer med, hvis ikke bagruden er malet.
Du har ikke nævnt noget om at akvariet er utæt, hvis det ikke er utæt kunne
jeg måske nok være interesseret i at tage imod dit tilbud og bruge det som
reserve/yngle/karantæne/diverse tank.
Du har ikke et billede at hvor alvorlig flængen/ridsen/revne er? (kun
aktuelt hvis det ikke er utæt)
MvHans

Fra : Thomas Scherrer

Dato : 24-11-04 22:01

Det er TÆT !!
så ring lige på 51 92 08 28
så kan vi let aftale en dag hvor di kan hente det.
Thomas

Fra : Thomas Scherrer

Dato : 25-11-04 18:49

Det er stadig ikke afhentet for en sølle 50'er
så tilbudet er stadigt åbent til den der gider.
Revnen er ca 2cm lang og tæt på kanten, og ja man kan enten skifte hele
ruden
eller bare lime lille stykke oven på og så bruge forsiden som bagside
MVH Thomas Scherrer

Fra : tomov

Dato : 17-11-04 22:23

"Thomas Scherrer" <mitfornavn@webx.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har et ret flot lille Akvarie på 52L med alu kanter,
> men der er en flænge i forruden.
> Kan det overhovedet betale sig at få ruden skiftet ?

Hvad med at lime et stykke glas over revnen og så bruge "forruden" til
bagrude.

Tom