hjælp ... streger på udskrift med canon iP~
Fra : Johnny B 2000

Dato : 15-11-04 19:22

har lige købt en canon iP5000 .... dejlig lydløs

efter alt er gjort og den gør det hele selv, skal det første billed
testudskrives, valget bliver en bil ....

papiret er fra ilford printasia photo glossy paper a4 238g/m²

det bliver til en kant til kant udskrift med pro-fotopapir og opløsningen
sat til høj ...

flot udskrift, men der er lodrette streger ned gennem hele printet med ca. 4
cm mellemrum og stregerne er vel 0,5 cm pr. stk (ialt 8stk.)

gør jeg noget forkert eller er der noget jeg ikke har gjort ?
- printerhovedet er justeret.

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail