Visning af navn og antal besøg på hjemmesi~
Fra : Henrik Soelberg

Dato : 15-11-04 16:42

Hey!

Jeg har længe haft en idé om at det kunne være dejligt hvis min
hjemmeside kunne gøre sådan her:
"Velkommen bruger du har været her x gange"

Jeg har set scriptet et eller andet sted men kan ikke finde det!

Kan nogen herinde hjælpe???

Venligst Henrik

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne