[MS-SQL] Ubrugte objekter
Fra : Morten Snedker

Dato : 15-11-04 16:00

Er der nogen der har en fidus til, hvordan man kan logge brugen af
SP's og views?

Idéen er, jeg gerne vil have ryddet op i de, som ikke bruges. Og de
har jo en create-date. Men jeg savner en last-used-date.

mvh /Snedker
---
http://dbconsult.dk
Email: mortenatdbconsultdotdk

Fra : ///JJ

Dato : 15-11-04 22:19

> [...]
>
> Idéen er, jeg gerne vil have ryddet op i de, som ikke bruges. Og de
> har jo en create-date. Men jeg savner en last-used-date.

Der findes et monitor-util til MSSQL der hedder Profiler - det er default
inst. med serveren og/eller klient-inst.
Hvis du sætter det op og lader det køre en tid, kan du glo lidt i dens
data - burde være til at sortere det fornuftigt.

///JJ