Akvarie forretningen maswa ??
Fra : simris.

Dato : 15-11-04 12:03

Hej
Jeg var sidste år ude i en nystratet akvarie forretning , der hed maswa.dk .
Den lå i hvidovre, men jeg synes ikke jeg kan finde den mere, eksisterer den
ikke længre og evt hvorfor ....

Den så ellers ret ok ud !!

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 15-11-04 12:24

simris. wrote:
> [...]
> Den lå i hvidovre, men jeg synes ikke jeg kan finde den mere, eksisterer den

Domænet er ikke registreret jf. DK-Hostmaster.

--
Steen Suder

Fra : Carsten Gall

Dato : 15-11-04 12:51

"simris." <info@fishnboat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
..
> Den lå i hvidovre, men jeg synes ikke jeg kan finde den mere, eksisterer

Jeg kender ham der havde den, har dog ikke snakket med ham i flere år.
Fra anden side har jeg hørt at han vist slog større brød op end han kunne
bage,
så butikken ikke gik kunne løbe rundt.

Carsten

Fra : simris.

Dato : 15-11-04 20:43

OK. tak for infoen !!

Det så nu ellers ret ok ud...men der skal vel sælges en del tropheus ,for at
betale huslejen !!