Firefox, Nyhedsgrupper
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 15-11-04 08:42

Hej

Findes der specielle nyhedsgrupper hvor man behandler Firefox alene ?

Ellers - Hvor gemmer firefox sine boomarks ?
Jeg har to maskiner, hvor jeg på den ene har en del bookmarks, jeg ønsker at "putte" over på den anden !

Michael

--
==========
Best Regards / Venlig hilsen

Michael Vilhelmsen
==========
Best Regards / Venlig hilsen

Michael Vilhelmsen

Fra : Erling Simonsen

Dato : 15-11-04 09:00

Michael Vilhelmsen wrote:
> [...]
>

> Ellers - Hvor gemmer firefox sine boomarks ?
> Jeg har to maskiner, hvor jeg på den ene har en del bookmarks, jeg

Hej.
Hvis du kører XP, ligger de i
c:\Documents and Settings\"dit brugernavn"\Application
Data\Mozilla\Firefox\profiles\default.1z9\bookmarks.html

Det er muligt at den sidste mappe evt. hedder noget andet hos dig, men
prøv at kikke efter den eller søg efter bookmarks.html i mappen
"Documents and Settings".
Ha' en god dag
hilsen Erling
--
www.oz1eee.dk

Fra : Henrik Gemal

Dato : 15-11-04 10:19

--
Henrik Gemal
Mozilla Evangelist

Mozilla Blog with news, devinfo, links, etc:
http://gemal.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-11-04 13:37

Michael Vilhelmsen skrev:

> Findes der specielle nyhedsgrupper hvor man behandler Firefox alene ?

Ikke i dk.-hierarkiet - her er der kun én browsergruppe (denne), hvor
alle browserspørgsmål hører hjemme. Det er en god ide at angive hvilken
browser et indlæg drejer sig om i emnet (som du også har gjort).

> Ellers - Hvor gemmer firefox sine boomarks ?

Du kan søge efter bookmarks.html, men en lettere løsning er nok bare at
vælge Manage Bookmarks => File => Export (og tilsvarende Import på den
anden maskine).

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 26-11-04 00:40

Michael Vilhelmsen wrote:

> Ellers - Hvor gemmer firefox sine boomarks ?
> Jeg har to maskiner, hvor jeg på den ene har en del bookmarks, jeg
> ønsker at "putte" over på den anden !

Du kan med fordel kigge på disse to links:

https://update.mozilla.org/extensions/authorprofiles.php?id=22
http://cgi29.plala.or.jp/~mozzarel/addon/

Mvh Tommy