Hejsa leder efter denne plante Cryptocoryn~
Fra : Hurup

Dato : 15-11-04 01:51

Håber at der er en der vil hjælpe med at finde et sted hvor jeg kan anskaffe
denne plante, har haft den tilbage for mange år siden, og kunne godt tænke
mig at prøve den igen. Søger også efter Nymphaea lotus (zenkeri) ( rød lotus
kaldt vi den i gamle dage)

MVH Jan Hurup
www.hjortebanen.dk

Fra : Carsten Gall

Dato : 15-11-04 10:15

"Hurup" <hurup@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> denne plante, har haft den tilbage for mange år siden, og kunne godt tænke
> mig at prøve den igen. Søger også efter Nymphaea lotus (zenkeri) ( rød

Prøv at kigge på Tropica hjemmeside!
Du kan ikke købe dirkete fra dem, men mener at der er en liste med
forhandlere.

Carsten

Fra : Hurup

Dato : 16-11-04 13:43

"Carsten Gall" <cgall(fjern-dette)@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at kigge på Tropica hjemmeside!
> Du kan ikke købe dirkete fra dem, men mener at der er en liste med
> forhandlere.
> '

Hej igen
Har prøvet at ringe lidt rundt uden help, der skulle vel ikke være en her
inde der har lidt for meget af
Cryptocoryne pontederiifolia

Mvh Jan