Ny hjemmeside med udstillingsresultater
Fra : Showcats.dk

Dato : 15-11-04 00:08

Hej Kattefolk!

Jeg vil lige gøre opmærksom på den nye hjemmeside, der er kommet op at køre.

Den hedder www.Showcats.dk og henvender sig til katteejere, og kattekøbere
som er interesserede i katteudstillinger.
Siden er startet d. 10. november og har allerde fået en del resultater
indberettet.

Formålet med siden, er at samle udstillingsresultater fra Danmark og
udlandet,
fra udstillinger under FIFE.

Det vil derfor med tiden være muligt at finde en samlet liste over alle
udstillinger,
som en given kat har været på.

www.Showcats.dk henvender sig til alle katteracer, og det er gratis at
tilmelde sig.

Jeg håber denne korte beskrivelse, har givet dig mod på at kigge forbi, og
eventuelt
tilmelde dig og dine katte, således at du fremover har en let og overskuelig
database,
over dine udstillingsresultater.

Der er allerede nu en del spændede features du kan benytte på
www.Showcats.dk ,
men mange flere vil komme til, f.eks. vil du få tilbudt din egen
emailadresse:
ditnavn @ showcats.dk
Hot or Not Miss-mis afstemninger
Debatforum
og meget meget mere.........

I håb om at jeg kan kan byde dig velkommen som medlem af Showcats.dk,

siger jeg på gensyn.....

Kattehilsen

--
Jan Deleuran Webmaster www.Showcats.dk

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 15-11-04 08:39

Showcats.dk wrote:

>snip<

> Debatforum

Åh nej, ikke et debatforum mere. Suk.

Niels

Fra : Marianne Juul Peders~

Dato : 15-11-04 19:19

> [...]
> Debatforum
> og meget meget mere.........
>
> I håb om at jeg kan kan byde dig velkommen som medlem af Showcats.dk,

Hej Jan

Jeg har være inde og kigge på Showcats, og der kan jeg se at det er
obligatorisk at udfylde katterinavn, hvis man vil tilmelde sig.

Som jeg læser dit indlæg, henvender siden sig til katteejere, og
kattekøbere der er intereseret i udstilling, men det kan man jo også
høre under, uden at have eget opdræt

Så mit spørgsmål er, om hobbyudstillere som mig selv, også kan tilmelde
sig?

Med venlig hilsen
Marianne Juul Pedersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Showcats.dk

Dato : 18-11-04 11:25

> [...]
> obligatorisk at udfylde katterinavn, hvis man vil tilmelde sig.
>
> Så mit spørgsmål er, om hobbyudstillere som mig selv, også kan tilmelde

Hej Marianne!

Det fremgår ikke tydeligt nok, ved oprettelsen af bruger,
men såfremt man ikke har et katterinavn, skal man bare skrive INGEN
men denne oplysning kommer først når man har prøvet at tilmelde sig uden
katterinavn. Det vil jeg lige ændre på i hjælpeteksten.

// hilsen Jan