er der nogen der har erfaring med prc data
Fra : hans

Dato : 14-11-04 21:28

jeg har kigget en del på denne side for at hente lidt oplysninger om pc ere
og deres indhold , jeg har fundet denne maskine hos PRC-data

Specifikationer

Bundkort: ASRock K7S41, SIS 741, FSB400, DDR400, VGA
Processor: AMD Sempron 2400+ (1667/333Mhz), In a box (Sempron)
Memory: 512 MB Performance Memory PC3200 DDR400 RAM
Grafikkort: AOpen Aeolus GeForce FX5200, AGP 8x, 128MB 6ns DDR, Low-Prof
Harddisk: Maxtor DiamondMax Plus 9, 120GB, 7200RPM, 2MB, ATA-133
Dvd-brænd: BTC DRW-1108IM, 8x DVD Brænder, Hvid/Sort/Sølv, RESTSALG
Kabel-ide: IDE fladkabel med 3 stik ATA66/100/133 50 cm
Diskettedrev: Alps 3.5" diskettedrev (Sort)
Kabinet: Logic 996KL Sort / Sølv med 400Watt ATX og USB

spørgmålet er om den er 3695 kr værd , jeg skal bruge den til internet ,
lidt spil . billed , video , musik redigering

mvh wn

Fra : Gevaldi

Dato : 14-11-04 22:03

hans skriblede:
> jeg har kigget en del på denne side for at hente lidt oplysninger om
> pc ere og deres indhold , jeg har fundet denne maskine hos PRC-data

Har købt rigtig meget hos PRC-Data og kan
kun anbefale dem, de har en rigtig god kunde
service.

> spørgmålet er om den er 3695 kr værd , jeg skal bruge den til
> internet , lidt spil . billed , video , musik redigering

Det vil jeg lade stå ubesvaret.

--
/Gevaldi

Fra : Peter

Dato : 15-11-04 00:19

"hans" <gg@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> spørgmålet er om den er 3695 kr værd , jeg skal bruge den til internet ,
> lidt spil . billed , video , musik redigering

Har ligeledes købt en del hos PRC og aldrig haft problemer, hvis noget var
defekt.

Peter B

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-11-04 00:25

hans wrote:

> Grafikkort: AOpen Aeolus GeForce FX5200, AGP 8x, 128MB 6ns DDR,
> spørgmålet er om den er 3695 kr værd , jeg skal bruge den til
> internet , lidt spil . billed , video , musik redigering

FX5200 er ikke godt til spil, udover 7-kabale. Kig lidt i
dk.edb.hardware.grafikkort

Jesper G. Poulsen