T610 va. K500i
Fra : Aston Villadsen

Dato : 14-11-04 20:31

Hvis du skulle vælge mellem K500i og T610 hvad skulle det så være? Og
hvorfor?

Personligt har jeg T610 som jeg synes har et lækkert "finish" og
fungerer ganske udemærket - nogle der har erfaringer med begge
telefoner?

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 14-11-04 21:16

> Hvis du skulle vælge mellem K500i og T610 hvad skulle det så være? Og
> hvorfor?

T610:
+ Billig
+ Bluetooth
- Så godt som ingen hukommelse
- Ingen MP3-afspiller
- Dårligt display
- Grimt design (efter min mening)

K500i:
+ MP3-afspiller
+ 12 Mb. hukommelse (ikke meget, men i forhold til T610 er det)
+ Hurtig til SMS (målt i forhold til T610)
+ Kanongodt display
+ Pænt design
+ Hurtigere i menuerne
- Ingen Bluetooth

Jeg ville (og har valgt) til hver en tid tage K500i. Jeg er gået til den fra
T630, og er fuldt ud tilfreds - fra T610 til K500i vil der være et meget
stort spring i den positive retning.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Mikkel Westh

Dato : 14-11-04 21:22

"Aston Villadsen" <usenet@villadsen.com> wrote in message
> [...]
>
> Personligt har jeg T610 som jeg synes har et lækkert "finish" og
> fungerer ganske udemærket - nogle der har erfaringer med begge

Jeg ville vælge K500i, da den har en bedre skærm og flere funktioner. Dog
synes jeg at T610 har det lækreste udseende.

Mvh. Mikkel