MS Windows
briani 27239
Blokeringslinie
Fra : goofy

Dato : 14-11-04 19:48

Hej NG
Efter opdatering til SP2, har jeg fået en " blokeringslinie" der
blokerer for nogle pop upvinduer.
Bl. a. har jeg lige dl. Nero den nye 6.6 men måtte " klikke" på
Hent Fil på blokeringslinien for at få lov.
Hvordan fjerne jeg denne linie permanent.
Jge HAR fulgt vejledningen i " hjælp" men lige meget hjalp det.

Al hjælp modtages med tak

Med venlig hilsen

Steen Vinbæk

Fra : Zulu

Dato : 14-11-04 20:58

goofy wrote:
> [...]
> Hvordan fjerne jeg denne linie permanent.
> Jge HAR fulgt vejledningen i " hjælp" men lige meget hjalp det.

Sikkerhedsniveauet kan indstille efter dine behov under:
Funktioner -> Indstillinger -> Sikkerhed -> Brugerdefineret

I IE.

Zulu