bmp animation i FP ???
Fra : *trads*

Dato : 14-11-04 19:03

Hej
Jeg har lavet et flammende logo på min side.
Det skulle være en animation. Men det er det nu ikke ?!?!?!

Det er lavet via denne side : http://www.flamingtext.com/
Og i FP har jeg indsat det som billed ?
Hvad gør jeg galt ???

Henrik Olesen
www.olesenbanden.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-11-04 20:45

*trads* skrev:

>Jeg har lavet et flammende logo på min side.
>Det skulle være en animation. Men det er det nu ikke ?

Virker fint her.

Prøv at kig under Internetindstillinger => Avanceret =>
Multimedier om der er et flueben ved at animationer skal
afspilles.
--
Knud

Fra : *trads*

Dato : 14-11-04 21:12

> Virker fint her.
Mærkelig !!

> Prøv at kig under Internetindstillinger => Avanceret =>
> Multimedier om der er et flueben ved at animationer skal
> afspilles.

Der er godt nok flueben i alle felterne !
????

> --
> Knud

Tak!

Fra : **trads**

Dato : 15-11-04 08:51

Nu sidder jeg oppe på job . Og der virker det heller ikke efter hensigten
???
Der er også flueben de samme steder ?!?!?! )

Mærkelig at det så virker ved dig ??

Henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-11-04 15:13

**trads** skrev:

>Nu sidder jeg oppe på job . Og der virker det heller ikke efter hensigten

Nu skriver du ganske vist bmp i overskriften, en *.bmp kan ikke
være animeret, det kan kun *.gif og jeg går ud fra det er
http://images.flamingtext.com/images/fire.gif det drejer sig om
og den er animeret i alle mine tre browsere, IE 6, Opera 7.54 og
Mozilla 1.73.
--
Knud

Fra : *trads*

Dato : 15-11-04 22:27

> Nu skriver du ganske vist bmp i overskriften, en *.bmp kan ikke
> være animeret, det kan kun *.gif og jeg går ud fra det er
> http://images.flamingtext.com/images/fire.gif

Nu har jeg så lavet den til en gif. fil - dog stadigvæk uden held ;-((
Mærkelig at skidtet så virker når man kikker her :
http://69.42.73.76/netfu/tmp10020/coollogo_com_183787718.gif
Men højre klikker man på den og "dem sim" er det kun en bitmap fil ??

Mvh
Henrik Olesen
www.olesenbanden.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-11-04 06:38

*trads* skrev:

> Men højre klikker man på den og "dem sim" er det kun en bitmap fil ?

Tøm dine midlertidige internetfiler under funktioner =>
internetindstillinger.
--
Knud

Fra : *trads*

Dato : 16-11-04 16:31

> Tøm dine midlertidige internetfiler under funktioner =>
> internetindstillinger.
> --
> Knud

Det virkede sgu