40L eller 52L ?
Fra : Thomas Scherrer

Dato : 14-11-04 14:55

Jeg har et 40L nu, men mine unger sku lige fundet et 52L
det er endda komplet med lys og pumpe mv, og ser ud til indtil vidre at
holde tæt..

Kan de batale sig at flytte alting fra det fungerende 40L over i det nye 52L
?
dvs sten, planter, og fisk.
Eller er det helt lige gyldigt om der er 40L eller 52L, kan fisk mærke noget
?
eller er det spild af tid ?

--
Yours:
Thomas Scherrer

Fra : Brizz

Dato : 14-11-04 18:25

> [...]
> ?
> dvs sten, planter, og fisk.
> Eller er det helt lige gyldigt om der er 40L eller 52L, kan fisk mærke

Tja jeg vil sige at akvarium aldrig kan blive for stort... og specielt i de
små størrelser er det bare om at få det så stort som muligt. om du fiskene
kan mærke en forskel?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : jan

Dato : 14-11-04 18:45

"Thomas Scherrer" <mitfornavn@webx.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ?
> dvs sten, planter, og fisk.
> Eller er det helt lige gyldigt om der er 40L eller 52L, kan fisk mærke

jo større jo bedre
både for fiskene
og di

mvh jan

Fra : Brizz

Dato : 14-11-04 19:27

> jo større jo bedre
> både for fiskene
> og di

Tænker også som en gal over hvordan jeg kan få plads til et 1100L eller et
1500L akvarie...

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Jørgen

Dato : 14-11-04 19:54

> [...]
> ?
> dvs sten, planter, og fisk.
> Eller er det helt lige gyldigt om der er 40L eller 52L, kan fisk mærke

Hej Thomas
Nu skriver du "mine unger".
Hvorfor ikke lade dem få begge to.
Så kan de jo altid få et større, hvis de viser interesse for det.
Begge akvarier er jo i virkeligheden så små, at det er vanskeligt at få dem
til at fungere rigtigt.
Hilsen
Jørgen
Hilsen
Jørgen

Fra : Thomas Scherrer

Dato : 14-11-04 21:11

Desvære er der en revne i forruden på det "nye" 52L
så vi må bare fortsætte med at være glade for vores 40L
Det er skam en af mine ungers akvarium,
det fungere perfekt ingen døde fisk meget længe,
samt der kommer yngel hver md,
planter trives og vokser også hurtigt,
selv sneglene har det godt og spiser tilsyneladene
alle vores alger så alle ruder mv er flotte rene hele tiden.

Thomas