Compaq Presario RAM
Fra : Myt

Dato : 14-11-04 13:18

Hej i gruppen

Jeg skal opgradere en Compaq Presario, kan jeg putte hvilken som helst RAM i
den, eller skal der findes specielle RAM til den ?

Myt

---

Fra : Martin [5220]

Dato : 14-11-04 17:23

> Jeg skal opgradere en Compaq Presario, kan jeg putte hvilken som helst RAM
> i den, eller skal der findes specielle RAM til den ?

Hvis du spørger Compaq så ja, - men du kan være heldig at bruge alm SD ram
(læs IKKE compaq-ram). Jeg har opgraderet 2 Compaq med alm. SD ram og de
kører fint. Men det var ikke alle de klodser jeg havde liggende som de ville
accepterer.

Så prøv dig frem hvis du kan skaffe noget forskelligt. Mine erfaringer siger
at de ikke er så kræsne som de bliver gjort til (eller også har jeg bare
været heldig .-))

/Martin

Fra : Myt

Dato : 15-11-04 00:25

"Martin [5220]" <nospam@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Så prøv dig frem hvis du kan skaffe noget forskelligt. Mine erfaringer
> siger at de ikke er så kræsne som de bliver gjort til (eller også har jeg

Tak for svaret.
Jeg mente nok jeg havde hørt rygter om compaq ram, men jeg vil prøve med de
klodser jeg selv har og se hvad der sker

Myt

---

Fra : Anders Lund

Dato : 15-11-04 07:58

Myt wrote:
> ---

2 ting:

1. Kunne du ikke slå denne besked fra?
2. Version 7.0 er blevet frigivet i gratis udgaven. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk