array of arrays og hashes
Fra : Christian Hansen

Dato : 14-11-04 12:21

Hejsa

Jeg ved ikke meget om asp. Jeg har et php-script, som en asp-udvikler
skal oversætte til asp. For at gøre det så nemt som muligt, vil jeg
"støvsuge" mit php-script for ting, der er umulige i ASP/ASP.net.

Mit spørgsmål er. kan asp/asp.net håndterer arrays, hvor værdierne også
er arrays. altså

array(array(),array(),array());

og kan asp/asp.net håndterer hashes - eksempelvis:

$hash["key1"] = array();
$hash["key2"] = string;

osv.

På forhånd tak.

Mvh Christian

Fra : terje

Dato : 14-11-04 13:28

Christian Hansen wrote:

> [...]
> er arrays. altså
>
> array(array(),array(),array());
>
> og kan asp/asp.net håndterer hashes - eksempelvis:

Hei Christian.
Dette er en gruppe kun for klassisk ASP, ikke ASP.net.

1) Du kan lagre alle datatyper i et array, også andre arrays.

2) http://tinyurl.com/3nc5r

terje

Fra : Christian Hansen

Dato : 14-11-04 15:51

Hej Terje

Mange tak for din hjælp og hurtige svar. Det var meget brugbart :)

Mvh Christian