prøver igen med et billed af Albert.....
Fra : fam. Ager

Dato : 14-11-04 11:27

hej

et billed af albert,en ragdoll på 17,5 mdr....

Håber at dette link virker bedre end det tidligere

Fra : Denise

Dato : 14-11-04 12:29

fam. Ager wrote:
> hej
>
> et billed af albert,en ragdoll på 17,5 mdr....
>
> Håber at dette link virker bedre end det tidligere

Desværre, det virker ikke hos mig. Hvad siger I andre ? Kan du ikke lægge
det op på gruppens hjemmeside, har du ikke et album dér.

--
Hilsen Denise

Fra : fam. Ager

Dato : 14-11-04 16:48

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse
> Desværre, det virker ikke hos mig. Hvad siger I andre ?
de andre kan godt....

Kan du ikke lægge
> det op på gruppens hjemmeside, har du ikke et album dér.
nej det har jeg ikke.....men får snart vores egen...

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-04 12:54

> hej
>
> et billed af albert,en ragdoll på 17,5 mdr....
>
> Håber at dette link virker bedre end det tidligere

Hvor er han smuk. Sikke nogle flotte farver og fine blå øjne.
Er de blå øjne et specialt kendetegn for en ragdoll ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : fam. Ager

Dato : 15-11-04 09:09

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvor er han smuk. Sikke nogle flotte farver og fine blå øjne.
> Er de blå øjne et specialt kendetegn for en ragdoll ?

Ja, de blå øjne er standard.. de er i forskellige farvevarianter. men deres
sind er meget specielt i forhols til mange andre katte. utroligt jordnære
og meget villige til at blive slæbt rundt på osv. hænger ikke i gardinerne
og hvæsser ikke kløer i møbler og tæpper. bliver betragtet som en del af
hundeflokken.. ((-:

mvh. marie

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-04 13:15

fam. Ager wrote:
> hej
>
> et billed af albert,en ragdoll på 17,5 mdr....
>
> Håber at dette link virker bedre end det tidligere

Dette link virker!!

Og Albert er MEGET smuk

Mvh
Tina M.

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 14-11-04 21:28

"> > Håber at dette link virker bedre end det tidligere

> Dette link virker!!

Øhh..Nej, det gør det ikke hér..

Nul Albert her, får bare denne besked:

Message id or article number cn7b9c$ork$1@news.cybercity.dk not found.

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 15-11-04 07:49

"Heidi, Miver og Mulle's mor" <katteFJERN@DETTEpost.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:4197bfb5$0$33741$14726298@news.sunsite.dk...
>"> > Håber at dette link virker bedre end det tidligere

> Øhh..Nej, det gør det ikke hér..
>
> Nul Albert her, får bare denne besked:
>
> Message id or article number cn7b9c$ork$1@news.cybercity.dk not found.

underligt.....den kommer promte frem her....

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 15-11-04 18:32

"> >> > news:cn7b9c$ork$1@news.cybercity.dk

> underligt.....den kommer promte frem her....

Men stadigvæk ikke hér:
Hentning via Outlook giver denne besked:
"Outlook Express kunne ikke hente deb ønskede meddelelse. Meddelelsen er
muligvis udløbet eller den er blevet slettet fra serveren."

Fra : Alexia

Dato : 16-11-04 22:48

nøjj hvor er den flot.. og rigtig pænt billede!

rigtig flotte blå øjne.. wow!

___

"Heidi, Miver og Mulle's mor" <katteFJERN@DETTEpost.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:4198e7f1$0$33734$14726298@news.sunsite.dk...