lige et billed af Albert
Fra : fam. Ager

Dato : 14-11-04 10:16

hej

hvis I lyster er her et billed af Albert, han er en Ragdoll og er 17,5 mdr.
gammel.....klik på linket og Albert vil poppe op.....

http://www.fotokritik.dk/visstort.html?pic=109236

mvh Marie og torben....

Fra : Denise

Dato : 14-11-04 10:43

fam. Ager wrote:
> hej
>
> hvis I lyster er her et billed af Albert, han er en Ragdoll og er
> 17,5 mdr. gammel.....klik på linket og Albert vil poppe op.....
>
> http://www.fotokritik.dk/visstort.html?pic=109236

Det virker ikke hos mig

--
Hilsen Denise

Fra : fam. Ager

Dato : 14-11-04 10:45

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse
> Det virker ikke hos mig

underligt,for når jeg klikker på det så popper han op på skærmen.......

http://www.fotokritik.dk/visstort.html?pic=109236

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-04 10:50

fam. Ager wrote:

> underligt,for når jeg klikker på det så popper han op på
> skærmen.......
> http://www.fotokritik.dk/visstort.html?pic=109236

Det virker heller ikke her.

Er der ikke noget med, at man skal være logget ind ?? - for så er det defor,
du selv kan se ham, og vi andre ikke kan

Mvh
Tina M.

Fra : fam. Ager

Dato : 14-11-04 11:09

"Tina" <catcity snabela punktum tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Er der ikke noget med, at man skal være logget ind ?? - for så er det
> defor, du selv kan se ham, og vi andre ikke kan

næææ for jeg er ikke logget ind........jeg klikker på det link jeg først
selv lagde ind.....

men okey jeg må finde på noget andet...

Fra : fam. Ager

Dato : 14-11-04 10:47

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse news:41972896$0> Det
virker ikke hos mig

lige et "dumt" spørgsmål, du er selvfølgelig opkoblet på nettet,ikk.....

Fra : Denise

Dato : 14-11-04 11:33

fam. Ager wrote:
> "Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse
> news:41972896$0> Det virker ikke hos mig
>
> lige et "dumt" spørgsmål, du er selvfølgelig opkoblet på
> nettet,ikk.....

jo da Og Tina kan jo heller ikke se det. Jeg kommer til en slags
forside, hvor der står Fotokritik.dk og er 5 små billeder ovenover og 5
nedenunder af forskellige motiver.

--
Hilsen Denise

Fra : fam. Ager

Dato : 14-11-04 11:42

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse
prøv det nye link jeg har smidt.......og giv et prej om det virker...

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 14-11-04 11:22

Hejsa

Det virkede heller ikke her, men jeg gik til forsiden (www.fotokritik.dk) og
søgte på "albert" nede i søge-boxen ! Og så kom der et fint billede op !!!
Han er en fyr !!

Hilsen Pia

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Photos: http://community.webshots.com/user/pia_denmark

Fra : fam. Ager

Dato : 14-11-04 11:25

"Pia Lihme Petersen" <PiaFJERN@lihme.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og søgte på "albert" nede i søge-boxen ! Og så kom der et fint billede op

jeg forstå det ikke...men okey,tror bare ikke det er det rigtige billed du
har set......
jeg har smidt et op i dk.binaer og det hedder albert

Fra : Kate

Dato : 14-11-04 11:44

"fam. Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote in

> http://www.fotokritik.dk/visstort.html?pic=109236

Når jeg klikker på linket kommer jeg til en siden der ligner en forsie
til fotokritik.dk men den er bare ikke klikbar. Okay, jeg kunne så gå
ind på fotokritik.dk og finde Albert, men det har et andet billed-id
end det du linker til.

Albert er en flot mis må jeg sige. Du har da vidst også et godt kamera
når du kan tage sådan et billede

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : fam. Ager

Dato : 14-11-04 11:59

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

har du prøvet det nederfor nævnte link,altså det i det andet idnlæg lioge
neden for dette???

det burde virke.....du må meget gerne givet et prej om det virker???

Fra : Pia Nave

Dato : 14-11-04 16:31

fam. Ager wrote:

> [...]
> neden for dette???
>
> det burde virke.....du må meget gerne givet et prej om det virker???

Ellers så prøv med disse to her:
http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=98675
http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=105234

Han er altså _virkelig_ smuk!! Lige til at kramme!

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : fam. Ager

Dato : 14-11-04 16:47

hej

det er bare de forkerte billeder...

Fra : Pia Nave

Dato : 14-11-04 16:53

fam. Ager wrote:

> hej
>
> det er bare de forkerte billeder...

Øv øv
Men flot er han skam alligevel

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : fam. Ager

Dato : 14-11-04 17:03

men hvis du ikke kan få linket til at virke,så ligger det inde på
fotokritik.....
vælg foto oversigt på forsiden og led indtil du ser en dejligt kat med blå
øjne....

Fra : Pia Nave

Dato : 14-11-04 17:23

fam. Ager wrote:

> men hvis du ikke kan få linket til at virke,så ligger det inde på
> fotokritik.....
> vælg foto oversigt på forsiden og led indtil du ser en dejligt kat med blå
> øjne....

Jeg så et andet sted, at du havde lagt nogle billeder op i dk.binær, så
straks kiggede jeg derinde og fandt ham
Meeeget smukke blå øjne han har! I det hele taget en meget smuk
misse-dreng

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Denise

Dato : 14-11-04 12:32

Kate wrote:
> [...]
> end det du linker til.
>
> Albert er en flot mis må jeg sige. Du har da vidst også et godt kamera

Nå ja selvfølgelig, gik ind som dig og søgte på Tital Albert. Åh ja, han er
da en skøn mis

--
Hilsen Denise