wlan på Acer TravelMate 8006LMi_SP2
Fra : Henrik Hartig

Dato : 14-11-04 10:55

Hej
Jeg har tidligere spurgt om WLAN på Notebooks. Men dette er et specifikt
spørgsmål, så jeg håber I endnu engang vil være mig behjælpelige.

I en test (GEAR august 2004), kunne man læse om Acer's TravelMate
8006LMi_SP2:
citat
"
....Acers patenterede SinaleUp teknologi, der skulle give bedre Wlan
forbindelse ved at udvide antennens effektivitet.
Den skulle også give over dobbelt så lang rækkevidde....
"
citat slut.

Er der nogen som ved om dette virker i LINUX? Eller køber jeg "katten i
sækken".
Vil det evt. være en god idé at købe SUSE 9.2, som skriver de har "forbedret
Wlan-understøttelse" (jeg har allerede købt tre linux-distributioner
[Mandrake 9.2, Mandrake 10.0 og SUSE 9.1], så jeg er godt træt af skulle
spendere på endnu en - medmindre den virker på notebooken)?

Hilsen
Henrik Hartig

Fra : Henrik Hartig

Dato : 22-11-04 01:53

Henrik Hartig wrote:
> [...]
> [Mandrake 9.2, Mandrake 10.0 og SUSE 9.1], så jeg er godt træt af skulle
> spendere på endnu en - medmindre den virker på notebooken)?

HAR LØST PROBLEMET