Senda X
Fra : K&Y

Dato : 13-11-04 14:45

Nogen her der kender til den?evt hvor den købes og om den fåes med dansk
sprog

/kim

Fra : Chris G.

Dato : 13-11-04 17:35

K&Y wrote:
> Nogen her der kender til den?evt hvor den købes og om den fåes med
> dansk sprog

Den kan købes her:
http://www.expansys.com/product.asp?code=108279, men fås ikke (p.t.) med
dansksproget firmware....den er ellers en lækker sag :)

--
Mvh.
Chris

Fra : K&Y

Dato : 13-11-04 18:30

hej
vil du mene det kommer altså,det danske sprog
/kim

Fra : Chris G.

Dato : 14-11-04 09:46

K&Y wrote:
> hej
> vil du mene det kommer altså,det danske sprog

Tror desværre ikke vi kommer til at se Sendo telefoner i danske butikker
medmindre en af de store operatører beslutter sig for at markedsføre dem :-/
Men ok, man ved aldrig...

--
Mvh.
Chris

Fra : K&Y

Dato : 14-11-04 10:10

Det er da fuldkommen tosset ikke at gøre,jeg mener den kan da ikke være
ringere end f.eks motorola t720,og der vist nogle andre der heller ikke er
alt for gode.
/kim

Fra : Chris G.

Dato : 14-11-04 12:10

K&Y wrote:
> Det er da fuldkommen tosset ikke at gøre,jeg mener den kan da ikke
> være ringere end f.eks motorola t720,og der vist nogle andre der
> heller ikke er alt for gode.

Det har du fuldstændig ret i, men det ændrer desværre ikke på tingene - som
det danske markedet er lige nu, bor man overveje f. eks. en Nokia 7610 eller
6600 (Symbian OS 7.0) eller Siemens SX1 (som bruger Symbian OS 6.1, den
samme som Sendo'en gør). Jeg er den lykkelig ejer af en SX1, og den er
faktisk en ultra-cool og brugbar tlf, når altså man har vænnet sig til
tastaturet

--
Mvh.
Chris

Fra : K&Y

Dato : 14-11-04 13:07

> [...]
> samme som Sendo'en gør). Jeg er den lykkelig ejer af en SX1, og den er
> faktisk en ultra-cool og brugbar tlf, når altså man har vænnet sig til

Hvordan er den at skrive sms på?SX1 alså.
/kim