Unotel
Fra : HenrikF

Dato : 12-11-04 18:01

Er der nogen der har prøvet Unotel. Man må sige, at deres priser er meget
tiltrækkende især hvis man porterer både mobil og fastnettelefon - og er
flere i familien. (Hvis man tør, da man jo aldrig ved, om firmaet lige
pludselig drejer nøglen om).

Hvor længe har firmaet eksisteret?

Mvh. Henrik

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 12-11-04 19:25

> [...]
> tiltrækkende især hvis man porterer både mobil og fastnettelefon - og er
> flere i familien. (Hvis man tør, da man jo aldrig ved, om firmaet lige

Der er flere på mobildebat.dk der har skiftet til dem uden problemer. Skulle
de gå konkurs burde det være muligt at portere nummeret til et andet
selskab.

> Hvor længe har firmaet eksisteret?

De har været registreret siden maj/juni 2004, men jeg tror først de er
begyndt at operere i september/oktober.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : mullerman

Dato : 12-11-04 19:51

"HenrikF" <h.f@dd.dd> skrev i en meddelelse
> [...]
> tiltrækkende især hvis man porterer både mobil og fastnettelefon - og er
> flere i familien. (Hvis man tør, da man jo aldrig ved, om firmaet lige

Hej Henrik

tror firmaet har eksisteret siden starten af 2004. Jeg har overflyttet mit
nummer til dem, og har været kunde der siden 1/11-04, og jeg kan kun sige at
jeg er tilfreds. Suveræne priser, og gratis samtaler mellem mobilerne - hvis
du tilmelder flere til den samme konto. Yderligere skal du hverken betale
for af få aktiveret gprs eller udenlandstelefoni, og Unotel benytter sig af
TDC's net, så der er god dækning.

Martin
Yderst tilfreds Unotel kunde

Fra : René Jacobsen

Dato : 12-11-04 20:21

HenrikF wrote:
> [...]
> tiltrækkende især hvis man porterer både mobil og fastnettelefon - og er
> flere i familien. (Hvis man tør, da man jo aldrig ved, om firmaet lige

Jeg har Unotel Solo. Før havde jeg Telmore. Jeg fik mit nummer porteret
og det skete meget tilfredsstillende og uden problemer overhovedet.
Porteringen tog ca. 14 dage.

Når jeg har henvendt mig til firmaet, har jeg fået hurtigt og præcist
svar på mine henvendelser.

Selve funktionaliteten er rigtig god. Min telefon virker på alle måder
som den skal. Jeg kan umiddelbart ikke mærke forskel på Telmore og
Unotel, men de benytter jo også begge TDCs netværk.

Tidligere har der været et enkelt minus i forhold til andre
mobilselskaber, nemlig at man betale for viderestilling når et indgående
opkald blev sendt videre til mobilsvareren. Jeg modtog i går en mail
hvor Unotel oplyser at det nu er gratis, og at æmdringen allerede er
trådt i kraft(jeg har checket og det passer).

Alt i alt er jeg meget tilfreds.

> Hvor længe har firmaet eksisteret?

Mit mobil nummer var porteret og klar til brug gennem Unotel den 27 juli
2004.

René

Fra : HenrikF

Dato : 12-11-04 21:14

Det lyder rigtig godt. MEN jeg har min Adsl-forbindelse hos Cybercity, og
hvis jeg flytter mit fastnet abonnement til Unotel (for at spare endnu flere
penge) og de overtager kobberet, så kan jeg ikke længere få Adsl hos
Cybercity. (Siger Cybercity) (Det er eddermame spidsfindigt).

Så hvis Unotel overtager kobberet så er det good-bye Cybercity. Hvad gør man
så?

Mvh. Henrik

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 12-11-04 21:25

> Så hvis Unotel overtager kobberet så er det good-bye Cybercity. Hvad gør
man
> så?

UnoTel tilbyder ADSL jf. deres hjemmeside.

Fra : Søren Hansen

Dato : 13-11-04 17:39

Unotel er en udspringer af www.wannafind.dk

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 14-11-04 11:08

HenrikF wrote:
> [...]
> eddermame spidsfindigt).
>
> Så hvis Unotel overtager kobberet så er det good-bye Cybercity. Hvad

Jeg har flyttet både min ADSL og Fastnet tlf til UnoTel. Og har derfor
opnået stor mobiltelefoni besparelse da jeg har tilknyttet 16 mobil som alle
kan ringe gratis sammen.

/ Thomas

Fra : HenrikF

Dato : 15-11-04 16:48

Fik lige at vide af Unotel, er der ikke er problemer med at skifte til
Unotel og bibeholde Cybercity Adsl.

Mvh. Henrik

---

Fra : Ivan V. Klattrup