3310: Firmwareupdate
Fra : Mikkel Westh

Dato : 11-11-04 21:15

Hej NG

Jeg har en 3310 jeg gerne vil have firmwareopdateret, men da garantien er
røget for længst kan jeg ikke bruge Teleservice (eller hvad de nu end
hedder) på Hovedbanegården. Hvor kan jeg få flashet den henne?

Mvh. Mikkel

Fra : Søren Blom

Dato : 11-11-04 21:46

"Mikkel Westh" <mikkelwesth@hotmail.com> skrev
> Jeg har en 3310 jeg gerne vil have firmwareopdateret, men da garantien er
> røget for længst kan jeg ikke bruge Teleservice (eller hvad de nu end
> hedder) på Hovedbanegården. Hvor kan jeg få flashet den henne?

Det kan du jo stadig få hos Teleservices på Hovedbanegården, du skal bare
betale for det og mener du at det er nødvendigt at få firmwaren opgraderet,
så må du jo betale for det.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Mikkel Westh

Dato : 12-11-04 19:50

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
> [...]
>>

> Det kan du jo stadig få hos Teleservices på Hovedbanegården, du skal bare
> betale for det og mener du at det er nødvendigt at få firmwaren

Det er 250,- ikke? Det er fordi den slukker i tide og utide, og så er
standbytiden ikke imponerende (og det er vel og mærke ikke batteriet der er
slidt, den er kun brugt lidt).

Mvh. Mikkel