sms gateway hos Sonofon nede?
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-11-04 19:27

Hej

Kan ikke modtage eller sende sms´er med mit Tele2mobil online nu.. Nogen der
har samme problem?

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 10-11-04 20:40

> Kan ikke modtage eller sende sms´er med mit Tele2mobil online nu.. Nogen
der
> har samme problem?

Virker fint her.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-11-04 21:11

"Jeppe Vestergaard" <read@mysignature.com> wrote in message
> der
>
> Virker fint her.

Med tele2mobil online?

Så er det nok fordi de har lavet lort i den, da jeg skal flytte abonnementet
til sonofon. Kan heller ikke logge ind på min konto hos tele2. Men kan dog
sagtens ringe indtil videre.

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 10-11-04 21:39

> Med tele2mobil online?

Nej, SONOFON.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-11-04 18:55

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
> Hej
>
> Kan ikke modtage eller sende sms´er med mit Tele2mobil online nu.. Nogen
> der har samme problem?

Når der var jo selvfølgelige et svar på problemet....

Tele2 sagde da at mit nummer var flyttet til Sonofon, og derfor virkede sms
ikke. Jeg kan stadigt ringe ud, hvor den udgiver sig med mit nummer...

Det gik godtnok noget stærkere end jeg havde regnet med....

Købte telefon Torsdag, fik den fredag telefon kig i stykker fredag.. nummer
allerede flyttet til Sonofon Ondsdag... Og det er selvom der står i
betingesler hos tele2 at der er opsigelse på 30dage, men det siger de ikke
håndhæver....

Når men som sagt, så har jeg da i hvertfald fundet problemet.... Nu har jeg
bare 2 ens mobilnumre... kan ringe ud via tele2 og indgående opkald/sms
kommer så nu selvfølgelig på Sonofon.