ung mor
Fra : Søs

Dato : 13-11-04 20:45

Hej Gruppe
Jeg har en veninde på 19 der er gravid, nu er hun i tvivl om hun skal vælge
barnet eller en abort, hun vil egentlig gerne have barnet, men det er jo et
stort ansvar... er der nogen af jer der har en adresse på et forum eller en
site om unge mødre??
Med venlig Hilsen
Søs

Fra : Brian k

Dato : 13-11-04 21:54

Søs wrote:
> [...]
> det er jo et stort ansvar... er der nogen af jer der har en adresse
> på et forum eller en site om unge mødre??

Hej

Kender kun en: http://groups.msn.com/pcbo73osvfob2h8l971e

Og (nu får jeg tæsk af resten af gruppen), det er bogstavligtalt en gruppe
af rygklappere, der ikke laver andet end at svine fædre til. Jeg prøvede at
skrive 3 saglige, rolige indlæg, dagen efter var alle 3 indlæg slettet (så
meget for dialog).

Lidt søgning på Google gav disse link:

http://www.singlemor.dk/

http://www.mhj1983.dk/

http://www.mor-barn.subnet.dk/index.html

http://www.rettentilliv.dk/ungegravide_fakta.html

http://www.kvindesamfund.dk/

Du nævner ikke om der er en far tilstede i beslutningen?

/brian

Fra : Ann

Dato : 13-11-04 23:08

"Søs" <soes@fjerndettehornstrup.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> vælge barnet eller en abort, hun vil egentlig gerne have barnet, men det
> er jo et stort ansvar... er der nogen af jer der har en adresse på et

Jeg kan anbefale http://www.mor-far.dk
Der er vi forældre i alle aldre, men også en hel del unge mødre

Venlig Hilsen Ann
http://www.dagensdyr.dk

Fra : Søs

Dato : 14-11-04 02:44

Tak for svarene...
Brian>> nej hun er gået fra ham der højst sandsynligt er faderen så hun
taler ikke med ham..

Fra : Charlotte Jensen

Dato : 14-11-04 02:59

On 13/11/04 20:44, in article 41966454$0$22699$ba624c82@nntp04.dk.telia.net,
"Søs" <soes@fjerndettehornstrup.com> wrote:

> [...]
> stort ansvar... er der nogen af jer der har en adresse på et forum eller en

www.netdoktor.dk

- har en debat for unge mødre.

Fra : Louise Lauritzen

Dato : 14-11-04 15:59

> Hejsa

www.ungmor.dk

Det er en side lavet af unge mødre for unge mødre mellem 15 -25 år.

Derudover er der sider flg sider som måske kunne være interessante:
www.netbaby.dk
www.far-mor-barn.dk
www.babyklar.dk
www.babyzone.dk

Hilsen Louise

Fra : Kristina Søndergaard

Dato : 15-11-04 14:17

www.mor-far.dk er rigtig god synes jeg

Fra : Allan Ødum

Dato : 15-11-04 21:44

Der er en samling links her:

http://www.chart.dk/list_websites.asp?mode=kategori&kategori_id=184&start=1

Med venlig hilsen
Allan Ødum
www.alanius.dk

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 17-11-04 08:51

"Søs" <soes@fjerndettehornstrup.com> skrev i en meddelelse

http://www.mor-far.dk var i gamle dage delt op i 2 sektioner, -en for unge
og en for "alm" forældre. Det er for nogen år siden slået sammen, men der er
stadig mange unde!

Inde på http://www.far-mor-barn.dk er konceptet stort set det samme som på
førstnævnte. Personligt kom jeg meget på førstn. ind til for et par år
siden. Nu er jeg mest på sidstnævnte. Hvorfor ved jeg ikke, men begge sider
er meget gode. Synes bare sidstnævnte er mere overskuelig.

Uanset hvad vil der være god hjælp at hente for hende på begge sider!

--
Litter planned Spring 2005
http://www.flatcoated-retriever.dk

Fra : Michael Nielsen

Dato : 20-11-04 23:56

> [...]
>gravid, nu er hun i tvivl om hun skal vælge
>barnet eller en abort, hun vil
>egentlig gerne have barnet, men det er jo et
http://www.familiekanalen.dk/
der er der for unge mødre og kommende mødre. Et rigtigt godt sted.
Mvh. Mich64.

Fra : Trine

Dato : 21-11-04 17:48

Hej der er en rigtig god side der hedder www.b-a-b-y.dk hvor det er flere
debatforum med andre i samme båd

Trine

Fra : L

Dato : 12-01-05 07:12

> [...]
et
> stort ansvar... er der nogen af jer der har en adresse på et forum eller

Hvis hun bare har disse tanker om abort så er hun for syg til at have et
barn .

så det er nok en god ide .

Fra : P. Frosch

Dato : 12-01-05 10:28

Det ved jeg nu ikke om du har ret i, jeg er ikke lige frem glad
for tanken om arbort...
men i nogen tilfælde er det det beste. (voldtægt)
min kæreste er og så ret ung og da hun blev graved snakket vi da
også om det. men ingen af os ønskede at få det fjærnet....
man må jo atge det ansvar hvis man kan, og hvis en på 19 vil have
en arbort så tænker hun for meget på sig selv.....

man ødelækker ikke livet, man drejer det i en anden retning

Hilsen P. Frosch
Slet stavefejl i mail adr.

Fra : Mette

Dato : 12-01-05 10:38

"P. Frosch" <gomez@stavefejlmail.dk> skrev i en meddelelse

> man ødelækker ikke livet, man drejer det i en anden retning
>
> Hilsen P. Frosch
> Slet stavefejl i mail adr.

Hvor er det godt skrevet. Og uanset om man får børn eller ej, så bliver
livet jo alligevel aldrig som man først havde tænkt

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-05 21:52

> Hvor er det godt skrevet. Og uanset om man får børn eller ej, så bliver
> livet jo alligevel aldrig som man først havde tænkt

Jeg blev selv gravid da jeg var 16 år.Trods min unge alder,har vi klaret
det.Selvfølgelig fik vi alt den hjælp fra vores forældre vi havde brug
for.Jeg har været ung sammen med min Datter,hvad vi har haft meget gavn af.
Hilsen Anne