Zoom mere ind på billedet?
Fra : Michal

Dato : 13-11-04 21:41

Er der nogle her der kender til at man kan højre klikke på et billede i et
fotoalbum, og så får man muligheden for at zoom mere ind på billedet?

Jeg har engang haft denne mulighed for lang tid siden.
Mener det var Knud Gert Ellentoft der kom med denne løsning.

Mvh

Michal

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-11-04 01:25

Michal skrev:

>Er der nogle her der kender til at man kan højre klikke på et billede i et
>fotoalbum, og så får man muligheden for at zoom mere ind på billedet?

Jeg har kun dette liggende, som ikke er mit eget, så det er
begrænset, hvor meget jeg hjælpe med, hvis du har spørgsmål til
det.

http://ellentoft.1go.dk/test/zoom.htm
--
Knud

Fra : Michal

Dato : 14-11-04 02:04

> Jeg har kun dette liggende, som ikke er mit eget, så det er
> begrænset, hvor meget jeg hjælpe med, hvis du har spørgsmål til
> det.
>
> http://ellentoft.1go.dk/test/zoom.htm

Tak Knud

Men det er desværre ikke det ( det ser ellers godt ud)
Den jeg havde der holdt man mussen over billedet, og så kunne man højre
klikke på det også zoom ind eller ud.

Mvh

Michal

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-11-04 02:38

Michal skrev:

>Den jeg havde der holdt man mussen over billedet, og så kunne man højre
>klikke på det også zoom ind eller ud.

Prøv at søg på google, der er flere sider med det.

http://www.google.dk/search?num=30&hl=da&newwindow=1&q=zoom+image%2Bjavascript%2Bright+click&btnG=S%C3%B8g&meta=

Har ikke tjekket nogen af siderne.
--
Knud