PA ADSL fra ISDN->PSTN
Fra : Fischer & Døssing

Dato : 17-05-01 10:22

Here we go again!!!
Nu har jeg brugt ca. 1.25 måned på denne konvertering.
TDC News er nede (de sidste 2 dage), så derfor poster jeg her.

Kan TDC eller andre bekræfte eller afkræfte, at man i forbindelse med en
PA ADSL konvertering fra ISDN til PSTN skal betale 425,- for en
"Oprettelse af PA ADSL" ?
Og jeg taler *ikke* om det berømte ISDN->PSTN gebyr på 450,- for den er
jeg helt med på at betale.
Men dertil at de lige også skal have 425,- for "Oprettelse af PA ADSL"
når jeg nu har PA ADSL i forvejen, der er IMO langt.
Arghh...

Det kan for fanden da ikke passe at man skal bruge over en måneds
indsats for denne operation.
Stat i staten siger jeg bare!!
I'm pissed!!! Køler sikkert ned senere.

PS. TDC Erhverv ville undersøge det...

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as

Fra : Søren Blom

Dato : 17-05-01 12:09

"Fischer & Døssing" <peter@fischer.ms> skrev
> TDC News er nede (de sidste 2 dage), så derfor poster jeg her.

Det er nu kun tnews.inet.tele.dk der er nede du kan sagtens bruge
news.inet.tele.dk og læser du de interne TDC grupper vil du opdage at der
arbejdes på serveren og den forventes i luften igen torsdag eftermiddag

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 17-05-01 13:23

> "Fischer & Døssing" <peter@fischer.ms> skrev
>
> Det er nu kun tnews.inet.tele.dk der er nede du kan sagtens bruge
> news.inet.tele.dk

Det kunne jeg ikke vide på det tidspunkt.
Ok, havde dog imellemtiden fundet ud af at den virkede.

> og læser du de interne TDC grupper vil du opdage at der
> arbejdes på serveren og den forventes i luften igen torsdag
> eftermiddag

Det kunne jeg ikke se idet tnews.inet.tele.dk som jeg brugte var nede.

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 17-05-01 15:51

> Det er nu kun tnews.inet.tele.dk der er nede du kan sagtens bruge
> news.inet.tele.dk og læser du de interne TDC grupper vil du opdage at der
> arbejdes på serveren og den forventes i luften igen torsdag eftermiddag

Debatten har været oppe og vende nogle gange: tnews.inet.tele.dk er svjh den
officielle TDC news-server ?
Og iøvrigt kan man ikke læse de interne grupper når serveren er nede.....

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 17-05-01 16:21

"Søren C. Fischer" <soren@fischer.as> skrev i en meddelelse
> Og iøvrigt kan man ikke læse de interne grupper når serveren er nede.....

Så er der jo heldigvis stadig 2 servere der stadig kører...

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Søren Blom

Dato : 17-05-01 17:22

"Søren C. Fischer" <soren@fischer.as> skrev
> Debatten har været oppe og vende nogle gange: tnews.inet.tele.dk er svjh
den
> officielle TDC news-server ?

Hvordan kan tnews.inet.tele.dk være den offecielle server, når TDC hele
tiden har sagt at den stadig er på test stadiget og ikek optræder på
http://www.opasia.dk/kundeservice/status/serverstatus.shtml ?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 17-05-01 19:23

> Hvordan kan tnews.inet.tele.dk være den offecielle server, når TDC hele
> tiden har sagt at den stadig er på test stadiget og ikek optræder på
> http://www.opasia.dk/kundeservice/status/serverstatus.shtml ?

tnews er i fuld produktion.
Grunden til at den ikke er på den liste er historisk, men din mail er
videresendt til den ansvarlige.