Akvariekælderen Aalborg
Fra : coryfreak

Dato : 11-11-04 15:14

Hejsa.

Er der nogle der kender Akvariekælderens nye adresse?
Jeg kan bare ikke finde den.

På forhånd mange tak.

Fra : Anders T. Pedersen

Dato : 11-11-04 15:26

Var det ikk akvariekælderen der gik konkurs...?

Sad og så TV-Nord sidste fredag... Der var politiet blevet tilkaldt, da
forbipaserende havde set dyr løbe rundt i den lukkede butik... Politiet fik
døren brudt op, og blev mødt at synet af sultne dyr som hverken havde fået
mad eller blevet rengjort længe.... (Pga. butikkens konkurs)

Måske tager jeg fejl... Ved bare det var en butik i aalborg...

/Anders

Fra : coryfreak

Dato : 11-11-04 15:31

"Anders T. Pedersen" skrev i en meddelelse

> [...]
> mad eller blevet rengjort længe.... (Pga. butikkens konkurs)
>
> Måske tager jeg fejl... Ved bare det var en butik i aalborg...

Hej Anders

Det har jeg ikke hørt men hvis det er rigtigt er det jo dyrmishandling.
Sådan noget lort.

Fra : Anders T. Pedersen

Dato : 11-11-04 15:49

> Hej Anders
>
> Det har jeg ikke hørt men hvis det er rigtigt er det jo dyrmishandling.
> Sådan noget lort.

Hæng mig heller ikk op på det... Måske har jeg taget fejl, så vil da helst
ikke hænge nogle ud... Mener bare det var akvariekælderen....

/Anders

Fra : Mikkel Munk

Dato : 11-11-04 17:43

Det er rigtigt nok - den er gået konkurs

Mikkel

Fra : LT

Dato : 11-11-04 19:33

Anders du har ret , jeg så også klippet i TV og genkendte butikken på
Kastetvej og hørte om de løse dyr som politiet måtte undsætte!
Ansvarsløst!

torben l

Fra : Iceage

Dato : 11-11-04 22:23

HAr ikke hørt om den sag hvad skete der med de dyr og nogen der ved hvad det
var for nogen dyr der vara derinde.

Fra : J.B.

Dato : 15-11-04 18:32

Klippet kan ses her http://www.localeyes.dk/article2092.html

Klippet er uden kommentarer og der vises ingen dyr.

/ J.B.

Fra : coryfreak

Dato : 12-11-04 13:32

Hejsa

Tak for svarene.

Jeg syntes at personale og ejer har opført sig skandaløst. Stakkels dyr.

Samtidig er jeg vel lidt harm over de 900 kr jeg havde til gode der nede.
Salg af fisk. Men skidt med pengene. Det er sku være med dyrene.

Personalet i butikken snakkede om at de vil åbne en akvariebutik et andet
sted i aalborg. Håber de gør det så jeg lige kan snakke et par ord eller tre
med dem. Men mon ikke det er usnadsynligt nu når butikken er gået konkurs.