Gennemsigtige plastrør
Fra : Thomas Hedberg

Dato : 10-11-04 19:29

Er der nogen der kender en forhandler der har gennemsigtige plastrør til
slangestørrelse 12/16? Det skal være omkring en meter langt og bruges til et
højt akvarie.

Det skal bruges som erstatning for sådan en fætter:
http://www.akvarieforretningen.dk/shop/E7272210.html

Mvh,

Thomas Hedberg.

Fra : Per W.

Dato : 10-11-04 19:31

"Thomas Hedberg" <thomas@my-email.dk> skrev i melding
> [...]
> et
> højt akvarie.
>
> Det skal bruges som erstatning for sådan en fætter:

Hvorfor vil du har klart rør? De blir jo stygge i løpet av 1 uke. Der ikke
for ingen ting at de er grønne.

/Per W.

Fra : Thomas Hedberg

Dato : 10-11-04 20:42

> Hvorfor vil du har klart rør? De blir jo stygge i løpet av 1 uke. Der ikke
> for ingen ting at de er grønne.

Mest fordi jeg har en masse plastik slange som er klart i den størrelse, men
det er såmænd også okay hvis det er grønt.