Import Thunderbird -> Evolution
Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 11-11-04 05:18

Hejsa

I Thunderbird har jeg min mail sorteret ud i en masse foldere, og det
er irriterende i forbindelse med en import til Evolution, idet hver folder
skal importeres for sig. Findes der en dims, der kan konvertere
et Thunderbird-lager til et Evolution-lager?

Mvh.
/Thomas

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 11-11-04 14:22

Thomas Lindgaard wrote:
> [...]
> skal importeres for sig. Findes der en dims, der kan konvertere
> et Thunderbird-lager til et Evolution-lager?

Ja; en IMAP-server.

Det lyder måske voldsomt, men det er nogen gange det letteste lige at
enable den Courier-imapd, der sikkert på systemet i forvejen og så gøre
det den vej.

--
Steen Suder

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 11-11-04 17:37

On Thu, 11 Nov 2004 14:21:35 +0100, Steen Suder, privat wrote:

> Ja; en IMAP-server.
>
> Det lyder måske voldsomt, men det er nogen gange det letteste lige at
> enable den Courier-imapd, der sikkert på systemet i forvejen og så gøre
> det den vej.

Hmm - jeg har en service der hedder Cyrus-imapd... men kan du give mig en
opskrift på, hvordan det gøres? Jeg kender intet til Imap.

--
Mvh.
/Thomas