Fedora Core 3, VIA Epia CL1000 og USB enhe~
Fra : Thomas Hedberg

Dato : 10-11-04 23:00

Jeg har installeret Fedora Core 3 på et VIA CL1000 bundkort med 512Mb RAM.
Ingen rigtige problemer i dette. Installationen blev foretaget via et Sony
700UL eksternt DVD drev via USB2.

Ind imellem fryser Fedora når USB drevet er tilsluttet og der er ingen anden
udvej end at genstarte maskinen. Der kommer ikke umiddelbart nogle fejl
meddelser. Når drevet ikke er koblet til er der ikke nogen problemer.

Både bundkort og DVD drev kører fint under f.eks Windows XP.

Er der nogen der har forslag til hvad fejlen kan være og løsningsforslag?
Jeg er villig til andre distributioner, sålænge der er en nem update
funktion af OS'et og dens X understøtter det indbyggede S3 UniCrome
grafikkort.