Tabel problem.
Fra : Stig N. Færch

Dato : 10-11-04 16:54

Jeg har et problem i forbindelse med en tabel.
Koden er nederst i indlægget.

Jeg har to kolonner.
Den til venstre indeholder 2rækker:
1.række til overskrift.
2.række til indhold
Den til højre indeholder 4 rækker:
1.række til overskrift.
2.række til indhold
3.række til overskrift.
4.række til indhold

Jeg vil gerne have at alle rækker med overskrift skal have en bestemt
højde.
Mine problemer er i højre kolonne:

Første problem:
3.række bliver altid højere - uanset hvad jeg definerer.

Andet problem:
Jeg vil gerne have at række 3's top flytter op, så den kommer
umiddelbart efter indholdet af række 2

Nogen ideer til hvordan mine problemer løses bedst?

Mvh Stig N. Færch

<head>
<STYLE type=text/css>
.headline { background-color : Gray; width : 100px;}
.table { background-color : aqua; padding : 0px; border : 0px;}
.content { vertical-align : top; }
</STYLE>
</head>
1<br>
2<br>
3<bR>
4<br>
5<br>
6<bR>
a<bR>
b<bR>

Fra : Dennis Munding

Dato : 10-11-04 23:45

Hej Stig!

> [...]
>
> Andet problem:
> Jeg vil gerne have at række 3's top flytter op, så den kommer

Indtil videre har jeg kun løst det ene problem... :

[...]

Resten er der sikkert en anden, som kan hjælpe dig med...
(At "Test3" flytter op/ned alt efter indholdet i "Test2"...??)

Held og lykke!

Dennis Munding
Webmaster
http://skovaa-munding.dk/ & http://mundings-memorial.dk/

Fra : from south

Dato : 11-11-04 17:53

Hej Stig......
"Stig N. Færch" <stig@8620.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har et problem i forbindelse med en tabel.
> Koden er nederst i indlægget.
[snip]
Hvad bruger du tabellen til?
Hvis du viser benzin købt i går, benzin købt i dag, så er det helt fint.
Hvis det er din hjemmeside du opbygger på den måde, så dutter det ikke.
Du bruger vel også en bil, hvis familien skal en tur i byen, du bruger
også en varmtvandtsbeholder når i skal varmt vand til et bad?
Derfor bruger de fleste andre andre også <div> og <css> når de laver
hjemmesider. Ja, sådan er det bare i 2004.
Stig, prøv at søge lidt på Google, du lander sikkert på
www.hjemmesideskolen.dk og der flere andre sider som giver gode råd.
Prøv det, du bliver ikke skuffet. Mvh Knud

Fra : Thomas

Dato : 14-11-04 14:32

"from south" <and@mand.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> www.hjemmesideskolen.dk og der flere andre sider som giver gode råd.
> Prøv det, du bliver ikke skuffet. Mvh Knud

Hvorfor ikke bare hjælpe manden istedet for at kommentere hans måde at lave
en hjemmeside på.

Hvad er der galt med <table>?????

/Thomas