Telia ADSL og ledig kobber.....
Fra : Frans Meyer

Dato : 11-11-04 15:22

Hej....

En af mine venner er lige flyttet - men dog blot lokalt i Virum.

Han har en Telia ADSL løsning - som de jo ikke sælger mere.

Men flytte den, kan han godt - hvis de er på den nye central, hvilket ikke
er noget problem, da det stadig er den samme central.

Nu har Telia så meldt tilbage - at TDC har sagt til dem, at der ikke er
ledigt kobber !

- Det forstår jeg ikke - da det jo er en løsning med delt kobber, ja faktisk
kræver dét, at man også er Telia telefoni kunde.....

Er det ikke ude i hampen....?

mvh
Frans

Fra : Thomas Kjær

Dato : 11-11-04 15:59

On 2004-11-11, Frans Meyer <frans@_pc.dk> wrote:
> [...]
>
> - Det forstår jeg ikke - da det jo er en løsning med delt kobber, ja faktisk
> kræver dét, at man også er Telia telefoni kunde.....

Telias Bredbånd@Home er en løsning baseret på (ikke delt) rå kobber,
da Telia selv leverer telefonien på disse kredsløb.

TDC har kun forsyningspligt på telefoni, og det kan de levere ca. som
det passer dem;

<http://www.itst.dk/wimpdoc.asp?page=tema&objno=95025575>

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

(.. der arbejder for Telia, men udtaler sig privat.)